E34Forum.nl

Ben je een leuke site tegen gekomen m.b.t. de E34?
 #19793  door Theo
 
Ik denk dat je jezelf tekort zou doen met de helft Cees. Eigenlijk zou je hem eens op een veiling moeten gooien met een ondergrens van 30 ruggen, kijken wat er gebeurt.
 #19798  door flash
 
Mocht er plots iemand aan de deur staan met 30K voor mijn sedan, dan mag ze weg. Ik weet wat ik er in totaal al in geïnvesteerd heb en met de winstmarge op 30 zou ik kunnen overtuigd worden. Maar ik blijf er in investeren, dus dat bedrag zal langzaam wel stijgen en ik vrees sneller dan de marktwaarde momenteel stijgt, dus die van mij blijft gewoon :)
10j geleden had je 2 e30 M3's moeten kopen, 1tje als investering en 1tje voor jezelf. Nu 1 verkopen en je hebt een "gratis" M3 + waarschijnlijk nog een mooi appeltje voor de dorst, of bv upgradebudget :)
 #19803  door Lohran
 
flash schreef:Mocht er plots iemand aan de deur staan met 30K voor mijn sedan, dan mag ze weg. Ik weet wat ik er in totaal al in geïnvesteerd heb en met de winstmarge op 30 zou ik kunnen overtuigd worden. Maar ik blijf er in investeren, dus dat bedrag zal langzaam wel stijgen en ik vrees sneller dan de marktwaarde momenteel stijgt, dus die van mij blijft gewoon :)
10j geleden had je 2 e30 M3's moeten kopen, 1tje als investering en 1tje voor jezelf. Nu 1 verkopen en je hebt een "gratis" M3 + waarschijnlijk nog een mooi appeltje voor de dorst, of bv upgradebudget :)
Ja pijnlijk is dat altijd haha :mrgreen: Mijn eerste autootje was een Peugeot 205 GTi 1.9, die zijn inmiddels ook flink duurder geworden (zelfs met hoge kilometerstand). Had ik 'm maar in een garage gezet in plaats van verkopen :D
 #19808  door Wessie
 
Dat heb ik zelfs met mijn 540 al nu.
Die kreeg ik jaar of 4 geleden niet verkocht voor €2500,- moet je kijken wat ze nu vragen zeg