E34Forum.nl

Ben je een leuke site tegen gekomen m.b.t. de E34?
 #22446  door Coach
 
Verkocht, helaas. Staat er nog een in Almere voor 700 euro, maar die verkoper reageert niet op berichten en heeft een paar rare foto's op MP gezet.
 #22726  door Lohran
 
Inmiddels staat 'ie voor 1499 euro te koop op Facebook, in "BMW OEM+ Koop & Verkoop" en "BMW koop en verkoophoekje".

Advertentietekst:
"Bij deze aangeboden, mijn prachtige origineel Nederlandse BMW E34 518 touring.
Ik verkoop mijn BMW omdat hij mij toch te groot en zwaar is en ik dus opzoek ben naar wat kleiners. Het is een héérlijk rijdende cruiser die door zijn 120pk’s goed meekomt met het verkeer.
De 5-serie is van 2-11-1995 en heeft 241.000 kilometers gedraaid (met NAP).
De APK is geldig tot 4-12-2018. Zijn laatste beurt heeft hij recent gehad toen ik de auto kocht, hierbij is de olie en het oliefilter, luchtfilter en zijn de bougies vervangen. De auto heeft vele mooie opties waaronder; 4 elektrische ramen, originele BBS velgen en werkende airco.
Ook is deze E34 (in vergelijking met de gemiddelde E34) keihard! Het enige roestplekje bevind zich op de onderzijde van de bestuurders deur, de dorpels en wielkasten zijn goed. Andere minpunt aan de auto is dat het airbag lampje, en het mistlamp achter lampje af en toe blijven branden. Alles functioneert verder wel naar behoren.
Voor deze nette E34 vraag ik €1499,-
Bieden is toegestaan maar houd het netjes."