E34Forum.nl

 #24375  door epmans
 
'We' zijn het niet gewend op dit forum dat zulke wielen aangeboden worden. Maar het komt ook zelden voor dat wielen tegen zon prijs aangeboden worden... Dat heeft niks met jouw set te maken hoor, die zal het ongetwijfeld waard zijn.
 #24376  door Theo
 
Allemachtig zeg, dat het bestaat...

Ik zit altijd te likkebaarden bij dit stukje ETK: http://nl.bmwfans.info/parts-catalog/E3 ... i_styl_21/" onclick="window.open(this.href);return false;
Dan fantaseer ik dat ik een rug of twee bij de dealer aftik en vier hagelnieuwe Styling 21's ophaal. Maar het kan dus nog gekker zie ik nu ;)

Succes met de verkoop, haal binnen die buit.
 #24378  door Marthijn
 
De bbs rs is een zeldzaam gewild setje, zeker in breedset 17 inch 5x120
Ikzelf wil toch graag wat goedkopers onder de E23, ben nu veel te bang dat er wat mee gebeurt....
 #24379  door Theo
 
Dat is precies waar ik ook aan dacht, je zal door omstandigheden maar een stoeprandje raken of per ongeluk over een klinker rijden of zo. Iedere tik is 500 ballen in de min.

Mij niet gezien, voor 3 a 400 euro heb je de meest prachtige velgen. En die zijn me nog te duur ;)
 #24380  door I///M-fan
 
Dit zijn wel héle mooie velgen en valt weer in de categorie dat héél veel mensen ze willen hebben maar er zo goed als niets voor willen betalen.

Wel jammer dat er Kumho banden op liggen.
 #24391  door Marthijn
 
I///M-fan schreef:Dit zijn wel héle mooie velgen en valt weer in de categorie dat héél veel mensen ze willen hebben maar er zo goed als niets voor willen betalen.

Wel jammer dat er Kumho banden op liggen.
Je betaald de velgen, de banden zitten er gratis bij.! ;)