E34Forum.nl

 #24360  door Marthijn
 
Ik heb iemand die deze M5 velgen wil inruilen op mijn bbs set.
Wat is dot waard? Ik heb zelf geen flauw idee.
Hij stuurt nog betere foto’s, orgineel zijn ze niet zo geleverd lijkt mij, is eens overgespoten..

https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anz ... nt=app_ios" onclick="window.open(this.href);return false;
 #24362  door Theo
 
Zo'n breedsetje met 8 en 9J is wel knaken waard tegenwoordig, moet je ze wel effe in de originele lak hebben denk ik.
 #24365  door epmans
 
Ja de 9j is wel gezocht, maar in deze staat en te beoordelen op maar liefst 1 foto...
 #24366  door Ruck
 
Dat is net wat een gek er voor geeft. Een vriend van me heeft deze set voor 800 gekocht met orginele lak en gepolijsten randen. (Maar waren wel licht verweerd)

Als ze dus netjes zijn kunnen ze 1000 euro opbrengen, maar het is maar net wat de beste koper er vooruit wil trekken.
 #24368  door Marthijn
 
Alle info ten spijt maar dit gaat hem niet worden met beste man.
Hij wil 1000€ toeleggen om mijn bbs set, ik heb hem vriendelijk verzocht verder te zoeken.
Zoals ik het nu zie ik hier hooguit 500-600€ voor kunnen krijgen.
 #24371  door Theo
 
Wat een bedrag zeg, 1000 ballen bij betalen op een set velgen.

Ik ken jouw aangeboden set niet, maar wil je daar serieus tegen de 2000 euro voor hebben dan?
 #24372  door epmans
 
Theo schreef:Wat een bedrag zeg, 1000 ballen bij betalen op een set velgen.

Ik ken jouw aangeboden set niet, maar wil je daar serieus tegen de 2000 euro voor hebben dan?
Zie de te koop rubriek. Met 2ruggen ben je dr nog lang niet. Dat zijn geen e34 prijzen, daar koop je een als nieuwe auto voor, nou ja jij en ik niet natuurlijk :mrgreen:
 #24373  door martijn76
 
Kijk nou uit, Theo krijgt straks een hartverzakking.
Uit nieuwsgierigheid vraag ik me af wat de niet-forumprijs is.
 #24374  door Marthijn
 
Voor de geintereseerden:
Ik heb al biedingen van 3200€ maar dat is niet genoeg.
De forum prijs kan aangepast worden naar 3400€


https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anz ... nt=app_ios" onclick="window.open(this.href);return false;