E34Forum.nl

 #3732  door Theo
 
Ik heb niks met een E60 5-serie, ik kan hem niet mooi vinden, maar ik heb tòch een pluspunt gevonden ;) Een E60 heeft namelijk weer velgen gekregen met het ouderwetse E34 naafgat, de welbekende 72.6. Half Marktplaats staat op dit moment vol met 16 inch E60 velgen.

Ik ga zo op pad om een setje 16 inch E60 velgen op te halen van het model Styling 242, met 4 stuks goede Conti PremiumContact's, de band die mij verbaasde over de hoeveelheid grip op nat wegdek.

Ik zal het halve forum wel over me heen krijgen, maar ze gaan dus op de E34, eens kijken hoe lekker modern dat staat.

Ik zou zo zeggen 'wish me luck' want in de regel koop ik kromme troep. We zullen zien.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #3738  door epmans
 
Ik had tijdje terug styling 138. Is eigenlijk dezelfde echter in 17inch. Ik vind dit een supermooi mooi hoor!
 #3742  door Jgpeggeman
 
e60 velgen zie je wel vaker onder een e28/e34... Zijn niet allemaal even mooi onder een klassieker, maar daar kom je alleen achter door het te proberen
 #3745  door Theo
 
Nou brand maar los zou ik zo zeggen:

Afbeelding

Oude situatie:

Afbeelding

Nieuwe pantoffels:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
 #3746  door epmans
 
iets te hoge maat maar who cares. Ik vind t prima staan hoor.
 #3753  door Bart Jansema
 
Je vraagt om een mening dus krijg je hem ook ;) ik vindt de Flachstern mooier staan. Maar het gaat erom wat jij het mooist vindt!
 #3756  door Theo
 
epmans schreef:iets te hoge maat maar who cares.
Be my guest met een willekeurige bandencalculator zou ik zo zeggen: http://www.qashqai-passion.nl/index.php?page=54" onclick="window.open(this.href);return false;

225/60-15 even vergelijken met 225/55-16 et voila: nog geen centimer verschil in rolomtrek, das echt niks Ep
 #3758  door Theo
 
Bart Jansema schreef:Je vraagt om een mening dus krijg je hem ook ;) ik vindt de Flachstern mooier staan. Maar het gaat erom wat jij het mooist vindt!
Ik vind de Flachstern ook mooier, maar ik wilde van die platte 17 inch banden af, ik was er ineens klaar mee.

Het voordeel van deze velgen en banden is dat het allemaal wat recenter is, de velgen hebben nog niet zoveel meegemaakt en de vier Continentals zijn echt perfect. PremiumContact is wat mij betreft echt een aanrader.

Maar mooier is hij er niet op geworden Bart, volgend jaar weer wat nieuws 8-)
 #3760  door epmans
 
weet je trouwens hoe Don aan die wielen met deze banden kwam? Sunfield zou naar Grunn, heeft daar tevens voor mij deze set opgehaald, ik verpatste ze weer aan Don. Hebben we heel wat forummers genoemd inmiddels :mrgreen:

Maar die maat is zo raar niet, ik zie dat bmw ze ook monteert op de 16" Flachsternen, solly.
 #3766  door Bart Jansema
 
Theo schreef:
Bart Jansema schreef:Je vraagt om een mening dus krijg je hem ook ;) ik vindt de Flachstern mooier staan. Maar het gaat erom wat jij het mooist vindt!
Ik vind de Flachstern ook mooier, maar ik wilde van die platte 17 inch banden af, ik was er ineens klaar mee.

Het voordeel van deze velgen en banden is dat het allemaal wat recenter is, de velgen hebben nog niet zoveel meegemaakt en de vier Continentals zijn echt perfect. PremiumContact is wat mij betreft echt een aanrader.

Maar mooier is hij er niet op geworden Bart, volgend jaar weer wat nieuws 8-)

Ha oke hou ik je aan ;) ik dacht zelf Theo zn rubber is op en heeft nu 4 andere banden met de velgen er gratis bij ;) een setje zo scoren is vaak goedkoper dan alleen 4 nieuwe bandjes