Ik heb een Touring met (volgens mij tenminste) een audio pakket. Ik heb voor 3 speakers per kant en in de hemel achter 2.
Nou is het helaas zo dat de radio regelmatig geen geluid geeft. Het begon met af en toe wegvallen, dan soms geen geluid geven vanaf het moment dat de radio aan gaat. Soms begint de radio dan ineens weer te spelen alsof er niks aan de hand was, soms hoor je het geluid echt opbouwen alsof speaker voor speaker aangestuurd word.
Er zit totaal geen logica in, soms gaat het heel lang goed, soms helemaal niet.
Nou zul je uiteraard zien dat als ik in de gelegenheid ben om er naar te kijken, alles werkt.
Nou is dus eigenlijk mijn vraag (na een vrij lange intro
): heeft iemand ook wel eens zoiets gemerkt? Zou het bv kunnen zijn dat de versterker van de auto (die zit er toch in bij een audio pakket?) soms niet aan gaat? En heeft iemand zoiets wel eens gemerkt?
Ik geloof namelijk niet zo dat het probleem in de radio zit, want die komt uit mn vorige auto en daar heb ik dit probleem nooit mee gehad...
MVG ,Ruud
Nou is het helaas zo dat de radio regelmatig geen geluid geeft. Het begon met af en toe wegvallen, dan soms geen geluid geven vanaf het moment dat de radio aan gaat. Soms begint de radio dan ineens weer te spelen alsof er niks aan de hand was, soms hoor je het geluid echt opbouwen alsof speaker voor speaker aangestuurd word.
Er zit totaal geen logica in, soms gaat het heel lang goed, soms helemaal niet.
Nou zul je uiteraard zien dat als ik in de gelegenheid ben om er naar te kijken, alles werkt.
Nou is dus eigenlijk mijn vraag (na een vrij lange intro

Ik geloof namelijk niet zo dat het probleem in de radio zit, want die komt uit mn vorige auto en daar heb ik dit probleem nooit mee gehad...
MVG ,Ruud