E34Forum.nl

 #26724  door dannyro
 
Goedemiddag members.

De aanjager van de ventilatie in mijn E34 gaat maar alleen aan op de max stand. nl 4. Iemand een idee waar ik moet beginnen zoeken?
En een prettig 2020 gewenst aan iedereen :)
 #26727  door Theo
 
Dan is de kachelweerstand kapot en wordt de vraag welke kachelweerstand je hebt, er zijn verschillende soorten in omloop.

Als je mazzel hebt, dan heb je een klein vierkant blokje met een soort van gloeispiraaltje erin. Als je pech hebt dan moet je op zoek naar een kachelzwaard en die zijn maar slecht te vinden.

Google even op kachelweerstand E34 en aansluitend op Sword E34. Twee totaal verschillende dingen dus.
 #26728  door Theo
 
Ze zitten in ieder geval aan de zijkant in je kachelhuis, dat blokje zit meestal de pedalen, dat zwaard bij de voeten van de bijrijder.

Ik zou beginnen met het loshalen van die kleine stoffen paneeltjes tegen de middenconsole en kijken wat je tegen komt. Voor dat zwaard moet je verder graven, die is niet zomaar zichtbaar.
 #26731  door dannyro
 
Volgens real oem heeft mijn wagen dat klein vierkant blokje met een soort van gloeispiraaltje erin.
Ik zal eens kijken of ik dat zelf kan vervangen.
 #26732  door Theo
 
Blauwe dingetje op de foto's (kan ook in het zwart zijn):
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #26733  door dannyro
 
Bedankt Theo. Hier heb ik veel aan. Ik heb het onderdeel al besteld. Ik hou je op de hoogte :)
 #26736  door Speedy
 
Als je hem gaat vervangen zuig hem dan ook even uit. Heb zelf al keer rook in de wagen gehad. Er lagen bladeren tegen die smeulden tegen het interieur filter aan..
 #26744  door Theo
 
^ en Gert kan dat heel goed, want die heeft mijn zwaard ook gefixt. Klinkt misschien wat vreemd, maar het betreft echt een technische aangelegenheid.