E34Forum.nl

 #26937  door P.K.
 
Nou de DuurtHeelLang deed zijn naam weer eer aan. Spul is net binnen, alhoewel de track and trace zegt dat 'ie nog onderweg is :lol:

Al een beginnetje gemaakt met het ontrafelen van de kabelboom, zodat ik een beetje een idee heb wat waar ongeveer moet.

Afbeelding

Veel stekkers met elk een dood eind.
 #26941  door epmans
 
ik kan je er natuurlijk een beetje bij helpen!

dat zwarte kastje met diverse draden ligt bij de relaisbox onder de achterbank en die draden moet je dan op kleur koppelen aan de autokabelboom. Je ziet aan het kleine stukje welke kleur.
Verderop dat rubber (bij de gestapelde emmers met een fles er in) hoort in het schutbord en dan de kabelboom met sirene onder de motorkap.
Als ik me goed herinner hoort dat witte ding (optilsensor meen ik) zit achter het pistolenvak waar dus dat rubber door het schutbord zit.
 #26942  door P.K.
 
Zo ver was ik ongeveer ook al. Maar wat ik zie op het onderdelen schema is dat die tiltsensor in de kofferbak hoort te zitten. Maar misschien kan dat verschillen.

Heeft iemand toevallig ook nog een elektrisch schema van het alarm? Helpt met het aansluiten van al die kleine stekkers.
Normaal gesproken kijk ik in Tis, maar die heeft niks voor de e34.
 #26963  door ivo
 
Er zou een ETM moeten zijn voor de inbouw van dit alarm. Ik zal morgenavond even zoeken in mijn archief als je ff geduld hebt. Dat pakketje staat ook nog steeds op status "onderweg" toch? :D

De hellingshoeksensor zit achter de bekleding in de kofferbak op een steuntje.
 #26964  door P.K.
 
ivo schreef: 02 mar 2020, 11:39 Er zou een ETM moeten zijn voor de inbouw van dit alarm. Ik zal morgenavond even zoeken in mijn archief als je ff geduld hebt.
Dat zou fantastisch zijn.
Geduld genoeg. Gisteren de e30 van stal gehaald, daar moet ook wat aan gebeuren en dan moet het weer ook mee zitten. Dus zo snel gaat het nog niet.

Afstandsbediening al wel uit elkaar gehaald, was net alsof iemand dat ding ooit in de modder had laten vallen. Nu weer helemaal schoon.
 #26965  door epmans
 
KIEKEBOE zie daar nog net aan zichtbaar achter de bekleding.

ja inderdaad ik heb m gevonden, de tiltsensor zat achterin op de wielkast. nu komt het uit een Touring, jij hebt een sedan dus nog een klein ding uit te vogelen.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.