E34Forum.nl

 #10957  door Theo
 
E30 M3 cabrio is gewoon een vette bak om te zien, maar die lullige vierpitter is altijd een doorn in mijn oog, klinkt ook voor geen meter.

In mijn ogen is een B6 3.5 altijd de leukere versie, met de 254PK sterke M30 in de M3-koets. Maar deze wordt natuurlijk nòg leuker. Go for is Wes!!

Alleen wel effe ophouden met zemelen over tijd en geld, gewoon effe doorbouwen, dan kan hij in het voorjaar de weg op 8-)
 #10958  door Dimitri
 
Zoals ze altijd zeggen.. "Over geld wordt niet gepraat, dat Is er gewoon."

Succes Wes! Gaaf project. Heb je een voorganger om het bij af te kijken of moet je het wiel telkens zelf uitvinden?
 #10964  door Wessie
 
ivo schreef:Dit zijn de mooie projecten zeg! Ben benieuwd naar de updates die gaan komen dit weekend als je weer 48u hebt om te sleutelen :mrgreen:
Gaat helaas al niet op aangezien ik moet werken en iemand verhuizen.
Weg weekend :?
Had graag gewild de handen jeuken met zulke updates :mrgreen:
 #10980  door andre
 
Zooooooo heee, das nog eens een gedurfd project, respect hoor.

ik heb weleens gereden in een 2 deurs e30 met een 3,5 m30 erin en dat was echt heeeeeel apart.

Ik denk dat het heel belangrijk is dat je de motor zover mogelijk naar achter in de auto krijgt, meer gewicht voor de vooras zorgt voor een niet lekker rijdende auto.

je zult het wel allang gelezen hebben, maar ook voor de andere foruumers erg leuk om te lezen.

http://wp1016621.server-he.de/fotost/f00120/06.htm

succes ermee hoor
 #11842  door Wessie
 
En zo moet het ongeveer worden.
Of zwart met roze of wit met roze.
Is en blijft een auto voor een vrouw natuurlijk he.

Afbeelding

En ja ben nog een beetje aan het proberen om hem gewoon helemaal wit of helemaal zwart te krijgen met oog op het originele, ook al kan ik dit ook wel waarderen.

Interieur word of deze stof
Afbeelding

Afbeelding

Of iets in deze trant
Afbeelding

En een voorbeeld hoe ongeveer de motorruimte eruit gaat zien
Afbeelding

Alleen dan met iets meer kleur ala
Afbeelding