E34Forum.nl

Andere Merken of types
 #23956  door ivo
 
Is dat niet 1 met een 916 blok erin?
 #23961  door martijn76
 
Klopt, zit er niet in ;)
Dit is de 's' met de 996 motor, de ST2 heeft de 944 met 2 kleppen, de ST4 de 916 4 klepper.
Qua houding vergelijkbaar met de BMW, maar dan 30kg lichter en een lager zwaartepunt.
 #23974  door ivo
 
Ja dat ja :D
Ik zit niet zo in die Duc's maar qua spec's klinkt het goed, net als dat klapperen van het blok
 #23976  door Theo
 
Best wel grappig dat een echte BMW man van motoren met twee cilinders houdt.

Ik gruwel van dat geknal en geknetter. Het moet vlak lopen, net als een CBR of liever nog een zespitter.

Zo'n nieuwe BMW met 1600 zespitter lijkt me wel wat over een jaartje of 10:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #23986  door martijn76
 
Nee joh, die hoor je niet aankomen, da's niet veilig en geloof me; ik kom zonder knetters aanrijden :D .
Het verschil tussen de 2 pitters van BMW en Ducati is echt enorm qua felheid en plezier (vind ik).
Dat gejank van de Japanse 4 pitters trekt mij dan weer helemaal niet, een 6 cilinder hoort in een auto. Gelukkig heeft iedereen zijn/haar eigen voorkeur.
De Kawa van Mieke is wel gewoon een super stoer ding, zeker met een vrouw erop..

Voorlopig hou ik de Duc maar saai grijs, ik ga hem invoeren en de straat ermee op, in november komt er dan een nieuw kleurtje op en kan ik gelijk de riemen makkelijk vervangen.
Iemand een leuke Boxer kopen? :)
 #24009  door Gert
 
martijn76 schreef: Het verschil tussen de 2 pitters van BMW en Ducati is echt enorm qua felheid en plezier (vind ik).
Dat gejank van de Japanse 4 pitters trekt mij dan weer helemaal niet, een 6 cilinder hoort in een auto. Gelukkig heeft iedereen zijn/haar eigen voorkeur.
Verschil moet er zijn, doe mij deze maar:

Afbeelding

Ducati, man, die rammelen allemaal, kijk maar:
https://www.facebook.com/MotorbikeDaily ... 203827077/" onclick="window.open(this.href);return false;
 #24011  door ivo
 
Doe mij ook maar die Jappen 4-pitters, in 1 streep naar max RPM door!
Dat kan een S1000RR trouwens ook om in BMW termen te blijven
Gert schreef: Plaatje
D*mn! Is dat een CBR250RR met zuigertjes zo groot als vingerhoedjes?
 #24012  door Theo
 
Bij 19.000 toeren in het rood, ik ben meteen verliefd man. Dat het kan en dat het te koop was ooit.
 #24431  door martijn76
 
Afgelopen week eindelijk weer eens een beetje gehobbyd, riemen, koelvloeistof en bougies van de Duc vervangen en een vers kettingset voor de Kawa van Miek.
Nu nog een weekje wachten op de Ohlins demper en gereviseerde voorvork, dan kan er weer lekker gestuurd worden.
Riemen851.jpg
Verse ketting.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 10