E34Forum.nl

 #23807  door Theo
 
Lekkere voorbumper ook, dat M5 spul is een stuk frisser dan dat saaie front van de eerste bouwjaren. Na de facelift werden ze wel weer mooi.
 #23809  door Coach
 
Ik had een PFL bumper in de goede kleur gevonden, maar vond 'm inderdaad ten opzichte van de rest van de auto te saai. Dus nu maar besloten om het M-pakket te laten zitten. Begin een beetje te twijfelen aan de wielen ook. Dat oranje 'BMW Motorsport' randje vind ik eigenlijk niks, maar compleet zwarte velgen vind ik ook weer saai. De styling van de velgen is dan weer wel heel mooi met zo'n breed velgbed. Kan ze zilver laten spuiten, alleen heb ik geen idee hoe de auto er uit ziet op gewone zilveren velgen.
 #23817  door Wessie
 
Ziet er erg uit als een auto met potentie 8-)
En zoals Theo zegt met een lekkere M bumper.

Wat een wereld van verschil ook die koplampglazen zeg 8-)
 #23827  door Coach
 
Is ook zo'n klusje wat ik nooit eerder gedaan heb en het is dat Fatih vond dat we het zelf moesten kunnen, anders had ik het nooit gedaan. Nu ben ik blij dat ik het toch geprobeerd heb en inderdaad: eer van mijn werk!
 #23833  door MemphisBmw
 
Ben even zo vrij geweest om op google rond te kijken naar een zwarte E39 met zilveren velgen en dan jouw velgen; R.O.D. Rondell 0058 in het zilver of in originele staat.
Helaas vond ik niks in die combo maar heb wel een zwarte E39 gevonden weliswaar een touring maar wel een met zilveren velgen en met een velgbed. Ook heb ik de Rondell 0058 gevonden onder een E39 sedan:
Afbeelding
Afbeelding

Hoop dat je hier wel wat mee kunt Coach! ;)
 #23846  door Coach
 
Ga ze denk ik maar gewoon zelf spuiten, net als die velgen van de E34. Met die ervaring moet dit toch wel lukken.
 #23885  door Bart Jansema
 
Mooie auto! Wat je nog kunt doen is een 4300k xenon setje erin dan heb je bijna origineel xenon look want de originele xenon koplampunits hebben ook deze lenzen allen mis je dan de sproeiers op de bumper verder is het dan net als origineel.

Ik heb altijd heel veel plezier van mijn e39 gehad een fijne auto is het