E34Forum.nl

 #27561  door P.K.
 
Ik blijf wel liefhebber hoor. Daarnaast hebben zowel mijn broer als mijn vader een E39. Dus kan er zo af en toe nog wel van genieten.
danny-ex-touringE34 schreef: 16 sep 2020, 23:20 Edit: "" een andere klassieker er bij "" . Of is het 'nog ' een klassieker ? Of te wel: wordt dat wel een BMW of een ander merk? Ben benieuwd en we zien de foto's natuurlijk wel. Groeten, Danny
De 316 gaat niet weg, die leuke roestige bodemloze put heeft nou eenmaal een vast plekje in m'n hart gekregen :lol:
Ik kan mogelijk aan een E30 komen die al bijna 20 jaar stil gestaan heeft. Daarvan probeer ik de papieren boven water te krijgen in een poging de auto te redden.

En 4 auto's is helaas teveel van het goede, dus moet er 1 weg. De E39 rijdt het lekkerste en is het meest comfortabel, maar die heeft niet dezelfde cool factor als de E34.
Ik ga het vermogen van de 6 cilinder van de E39 wel erg missen heb ik al wel door.
 #27562  door Theo
 
Rapapapapaaa:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #27564  door epmans
 
ahhh jij hebt de wrapper over genomen :)
 #27565  door Theo
 
Hij is niet gefrapt, maar heeft een soort granol of Spachtelputz :mrgreen:

Ik gaat hem strippen in ieder geval, hij is het opknappen niet waard.
 #27569  door Theo
 
Ik heb hem naar zijn laatste rustplaats gereden, volgende week ga ik mijn tanden erin zetten ;)

Het is een 528i met 430.000 op de teller. Blok loopt nog altijd netjes.
 #27643  door P.K.
 
Vanavond weer lekker aan de klus geweest met de E39.
Vorige week APK laten keuren en daar kwamen wat dingetjes uit voort.

Achterlicht lampje (ook al heb ik per achterlicht 2 stuks..)
Koplamphoogte afstellen (ook zo'n bijzondere, ze staan volgens mij gewoon gelijk en de hoogte is in de auto af te stellen..)
Remleiding rechtsvoor (ipv een remleiding te kopen heb ik een remleiding maak setje gekocht zodat ik zelf remleidingen kan maken :mrgreen: Leuk klusje voor morgen)
Remslang achter (vanavond beide achter vervangen)
Stabilisatorstang rechtsvoor (ook beide vervangen, alleen maar vanwege een kapot hoesje)
Stuurkogelhoezen + hoesje fuseekogel linksvoor (alles los gehaald en volgende week nieuwe hoesjes voor halen)
Achterveer rechts zit niet goed (schijnbaar ooit veer vervangen en niet juist gemonteerd want het rubber onder de veer ontbreekt.. Gelukkig heb ik nog een veerpoot liggen, dus de ene onder de auto vandaan en 't rubber overzetten maar :roll: )

Op zich leuke klusjes. Is 'ie binnenkort weer helemaal in orde voor de verkoop met nieuwe apk.

Helaas geen foto's want de telefoon was leeg. Maar als je een E39 in beeld zonder wielen op een brug ben je een heel eind :lol:
 #27664  door P.K.
 
E39 is sinds vandaag voorzien van nieuwe apk.
Was even klussen maar hij staat er weer keurig bij. Meteen ook met het ontluchten de remvloeistof vervangen.
Ook mooi kunnen stoeien met de remleiding maker. Leuk klusje en nu loopt er een mooi glimmend stuk koper van de wielkast helemaal naar de ABS pomp. :mrgreen:

Inmiddels ook op MP gezet. Ik zal 'm missen.
https://www.marktplaats.nl/plaats/m1614 ... mympSeller
 #27675  door P.K.
 
danny-ex-touringE34 schreef: 20 okt 2020, 10:26 Hoi Paul. Succes met de verkoop. Dan missen we straks een E39-maatje. Groeten, Danny
Bedankt, en het kan nog wel even duren. Voornamelijk 'geïnteresseerden' die ofwel willen ruilen met een afgetrapt hok of geen Nederlands spreken en dan óók nog eens geen geld hebben.
Ook al een oplichter via de mail gehad, met van die neppe mailtjes in het Engels met veel taalfouten. Gegevens opsturen, betalen via de post, dat soort onzin.

Fantastisch dat auto verkopen..

Totdat hij verkocht is kan ik er in ieder geval nog lekker van genieten.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7