E34Forum.nl

 #27577  door Theo
 
Bouwjaar 2000, 432.000 kilometer gelopen.

Oorspronkelijk Orient blauw maar met de bokkepoot wit geschilderd.

Vincode GS43452
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #27578  door Theo
 
Het interieur is eigenlijk het leukste, het is elektrisch verstelbaar, in een soort cognac kleur en voor zover ik gezien heb ik redelijk nette staat. Het paneel van de rechter achterdeur moet ik nog even bekijken, dat ligt nog in de kofferbak, maar er zitten van die leuke rolgordijntjes in, volgende week kijk ik daar even kritisch naar.

Motorblok loopt netjes, maar heeft een serieuze boodschap gedaan met zijn 432.000 kilometer. Start goed, loopt netjes, loopt niet warm en trekt goed.

Mocht je wat zien of iemand weten die spullen zoekt, dan hoor ik het graag.
 #27579  door danny-ex-touringE34
 
Hoi Theo. Als er nog de originele stekkeraansluiting van de gordelspanner onder de linke stoel zit die uit het tapijt komt, kan ik die wel gebruiken. Die geel/rood en geel/zwarte kabel met waarschijnlijk een platte witte stekker.
Bij mij is de airbagstoring te wijten aan de aansluitingen van de gordelspanner. Schijnen vaak de stekkers te zijn, ook de spanner zelf kan het zijn.
Dit is niet de juiste aansluitmanier :lol: :lol:
Afbeelding
Heeft het wel een tijdje gedaan, trouwens. Maar het uitlezen gaf daar de storing aan, allen niet precies. De ervaring van de monteur was eerst de stekkers controleren.
Is het eventueel de spanner zelf; kun je op de witte sticker kijken? (aan de binnenkant; stoel helemaal naar achteren dan zie je die). Eindigt het op 795 of 797, dan zou die op de mijne passen. Na het uitzoeken waar het probleem zit, heb dan daar belangstelling voor. Groeten, Danny
 #27581  door Theo
 
Daar ga ik volgende week even kritisch naar kijken Danny. Om eerlijk te zijn zegt het me niks 'de stekkeraansluiting van de gordelspanner', maar ik kom erop terug.
 #27592  door Theo
 
Interieur, motor, velgen en voorbumper verkocht, het loopt ze gek nog niet.
 #27596  door danny-ex-touringE34
 
Toch een mooi begin. Met die materialen kun je een mooie upgrade maken. Vond de voorbumper een hele mooie, beetje een M-uitvoering lijkt me. De mijne is duidelijk anders, 'eenvoudiger' zal ik maar zeggen. Groeten, Danny
 #27597  door Theo
 
Zo'n voorbumper in 'M5 stijl' kun je nieuw kopen bij Bimmerproducts voor een paar knaken. Ik dacht goud in handen te hebben :mrgreen:
 #27629  door Theo
 
Deze gerolde witte gaat er aankomende week alweer uit, ik haal nog wat spullen eraf en dan gaat hij de bak in, de volgende 528i Touring staat al in de wachtrij.

Mocht je nog wat nodig hebben, sla dan je slag, de uitverkoop komt er aan.
 #27651  door Theo
 
Leeg, wegwezen ermee:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.