E34Forum.nl

Hier vindt u onze huisregels en mededelingen.
 #27929  door martijn76
 
Graag gedaan en succes met het forum.
Nu ik als niet betalend lid, na jaren te hebben bijgedragen, niet eens het menu mag gebruiken (bijvoorbeeld 'nieuwe berichten'), is voor mij de lol van even op e34 kijken er wel af.
 #27930  door Bo652
 
Ik ben het eens met deze reactie.
Door omstandigheden, die ik jullie zal besparen, heb ik een minimaal inkomen en kan me domweg geen lidmaatschap veroorloven.
Ook ik voel me gestraft dat ik heel veel functies niet meer kan en mag gebruiken, dat haalt echt de lol er van af.
Heel jammer vond het altijd een leuk en gezellig forum, het gaat jullie goed.
 #27931  door xatox
 
Ik denk dat jullie een beetje verloren lopen in het nieuwe thema. Hoezo kan je niet meer in het menu nieuwe berichten?
De functies die niet beschikbaar zijn voor niet betalende leden zijn niet veel anders dan die van de afgelopen 10 jaar?
Graag wat duidelijker motivatie of feedback hier over.
 #27932  door Bo652
 
Zie het niet als een persoonlijke aanval aub, zo heb ik dat zeker niet bedoeld.

Maar om een voorbeeld te geven, ik heb tijd zat en lees dan ook al jaren hier letterlijk alles, het makkelijkste is dan om bij nieuwe berichten te kijken, helaas dat werkt dus niet meer.
Eigenlijk is dat wel mijn grootste frustratie, maar zo zijn er wel meer dingen.
Eigenlijk alles daar zoals ongelezen berichten nieuwe berichten enzovoort dat werkt allemaal niet meer.
Sommige dingen mag en kan ik ook niet meer bekijken.

Snap heel goed dat voor niks de zon op gaat en ik helemaal niet mag zeuren, en toch zijn dat dingen waar ik me aan ga irriteren en daar heb ik ook geen zin in dus bekijk ik het liever helemaal niet meer.

En zo wil ik dit versturen maar dat doet hij dan ook niet omdat er een smilie of iets dergelijks niet ondersteund word.
 #27934  door xatox
 
Bo652 schreef: 27 jan 2021, 22:06 Zie het niet als een persoonlijke aanval aub, zo heb ik dat zeker niet bedoeld.

Maar om een voorbeeld te geven, ik heb tijd zat en lees dan ook al jaren hier letterlijk alles, het makkelijkste is dan om bij nieuwe berichten te kijken, helaas dat werkt dus niet meer.
Eigenlijk is dat wel mijn grootste frustratie, maar zo zijn er wel meer dingen.
Eigenlijk alles daar zoals ongelezen berichten nieuwe berichten enzovoort dat werkt allemaal niet meer.
Sommige dingen mag en kan ik ook niet meer bekijken.

Snap heel goed dat voor niks de zon op gaat en ik helemaal niet mag zeuren, en toch zijn dat dingen waar ik me aan ga irriteren en daar heb ik ook geen zin in dus bekijk ik het liever helemaal niet meer.

En zo wil ik dit versturen maar dat doet hij dan ook niet omdat er een smilie of iets dergelijks niet ondersteund word.
Ik voel mij niet aangevallen maar als er nog foutjes in het systeem zitten mag je die gewoon melden aan mij.
Ben constant bezig het forum te optimaliseren en bij te sturen waar nodig maar heb alles van de grond terug moeten opbouwen.
Het aanpassen van het huisthema heeft enorm veel voordelen maar ook nadelen dat knopjes en functies net even op een ander plaatst staan, gewoonte is een vies beestje zeggen ze wel eens.
Ik heb even een printscreen gemaakt van waar je de nieuwe berichten kunt benaderen, kan je even checken dat dit werkt voor jou?
Heb de instapdrempel om een bijdrage aan het forum te doen zelfs verlaagd, het meeste is zelfs ongewijzigd gebleven van premium<->gewoon lid. Maar begrijp ook dat ik een verdien model moet integreren om het forum bestaande te houden.
Ik begrijp de frustratie dat als je jaren betalend lid bent geweest en nu plots niet en er bepaalde functies missen dat niet fijn is.
Maar waar moet ik de lijn trekken, die wel, die niet, ... 🤷‍♂️
Het niet kunnen reageren door dat icoontje was mij ook al opgevallen en bij deze aangepast.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #27935  door Bo652
 
Beste Xatox, dat menu had ik wel gevonden maar werkt niet, krijg dan te zien je mag de zoekfunctie niet gebruiken.
En ja snap heel goed dat er ook wat geld binnen moet komen om de boel draaiende te houden.

Verder waardeer ik het echt dat je altijd snel en adequaat reageert, jij kan er zeker helemaal niets aan doen dat ik helaas zelfs het simpelste lidmaatschap niet kan betalen.
En dan met voor mij al die beperkingen hier waardoor ik steeds maar weer pijnlijk word herinnerd aan mijn penibele situatie voelt gewoon heel rot.
En nogmaals daar kan helemaal niemand hier dan ook maar iets aan doen, maar maakt wel dat ik dan liever weg blijf als me weer kl*ten voel.
Hopelijk heb ik het zo goed uitgelegd en oprecht gemeend het allerbeste hier.
 #27936  door xatox
 
Dat is een foutje in de configuratie en ik los het voor je op.
*Edit: probeer je het nu eens?
Bedankt om mij er op attent te maken en hopelijk zien we je spoedig terug wat meer op het forum.
Na regen komt zonneschijn (al kan zo een regenbui soms lang duren :( ).
 #27939  door flash
 
Op de PC zat de URL van nieuwe berichten opgeslagen en is het altijd blijven werken. Als ik het op mobiel probeerde, lukte het inderdaad ook niet meer.
Nu opnieuw wel lijkt het.