E34Forum.nl

 #26343  door martijn76
 
Het wordt nog beter, alles klaar, ontkoppelt dat ding niet voldoende... blijkbaar na 100x het pedaal intrappen ontlucht je nog wat...
Ik was er klaar mee, maar ben geen opgever ;)
 #26346  door Theo
 
Theo schreef: ↑27 jul 2019, 17:23
Maar jou kennende is het inbouwen van een andere motor een leukere uitdaging dan dit blok repareren. Bovendien is een compact met een zescilinder een bommetje op wielen en dan heb je na afloop van de klus meteen nieuw speelgoed.
Nu toch maar op zoek naar een zespittertje dus?
 #26347  door martijn76
 
Nou, ik heb wel een mooie 323i gezien ja..
Maar hij doet het, even kijken hoe m'n pet na een weekje staat.
 #26348  door martijn76
 
Trouwens, nu ik weer vele malen op de grond heb gelegen merk ik dat de ombouw tijd wel voorbij is. Aan een motorfiets sleutelen is zoveel fijner, zeker op een brug, bovendien is het rijden ook nog eens leuker.
Nieuw tijdperk.
 #26349  door Theo
 
Toevalligerwijs zit ik wat dat betreft weer eens op dezelfde golflengte, sleutelen aan een motorfiets is een een stuk overzichtelijker heb ik het afgelopen jaar ervaren. En je kan er veel meer van kwijt in je schuur ;)
 #26671  door martijn76
 
Niet meer op gereageerd zie ik, tijd voor een oude update.
Al het werk was toch niet voor niets, het rare geluid is wel degelijk weg en het gesputter wat af en toe voorkwam bij een koude start is ook verdwenen. Dat zal dan toch aan de disa gelegen hebben.
Omdat ik toch bezig was heb ik de BIlstein B8's die al 2 jaar in de garage stonden ook maar 'es gemonteerd, daar merk ik nog het grootste verschil; wat een rijplezier en vertrouwen geeft dat!
De Supersprint aan de andere kant klinkt iets te heftig, maar hij lekt ook iets op de flens dus wellicht wordt dat beter als ik dat fix.
Ik heb de neiging om een petjes achterste voren op te doen, daar ben ik 20-25 jaar te oud voor.
Nu maar weer met de motoren verder.
 #26674  door Theo
 
martijn76 schreef: ↑30 dec 2019, 12:09
Ik heb de neiging om een petjes achterste voren op te doen, daar ben ik 20-25 jaar te oud voor.
We worden langzaam maar zeker oud, maar blijven het toch ook een beetje ontkennen. Met je Supersprint ;)