E34Forum.nl

 #331  door Mr Floppy
 
Om dat een tijd geleden mijn daily 535IA op hemelvaartsdag zijn echte hemelvaart heeft gehad .
Heb ik me 2 maanden geleden wat anders als daily gekocht .
Een E36 320I , heel wat anders dan een E34 , maar voor iedere dag de ideaale auto .
Vooral om dat ik door de week wel eens thuis ben , en een 535 is alles behalve bepaald zuinig .
Ga in de vakantie over een week de E36 helemaal inorde maken , en ik dacht maak er een leuk project van .
Ga hier wat pics met wat gebabbel maken .
Hier wat pics toen ik de auto heb gekocht .
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #339  door easy rider
 
Ik heb je topic even verplaats naar hier "Projecten" "andere projecten".

Alleen ergens is er iets fout gegaan en heeft de verplaatsing je 2E post en de 3E post van Theo niet overgenomen, mijn excuses hiervoor. Ik zal blij zijn als onze ICTer weer terug is Maandag :roll:
 #340  door Mr Floppy
 
Geen probleem , het forum moet nog inslijten .
 #351  door Theo
 
Theo zei dat hij het een leuke frisse kar vond en vroeg zich af of hij de dorpels al kritisch had bekeken.

Ik heb een aantal E36's in huis gehad en kwam pure horror tegen aan de onderkant.
 #353  door Mr Floppy
 
Hey Theo

Het enigste wat de auto had waren de wielranden achter links en rechts .
Heb de auto op de brug gehad , en voor het spuiten van de achterkant en wielranden , de sideskirts en bumper eraf gebouwd .
Ik stond er zelf ook versteld van maar helemaal niks , dorpels keihard en de onderkant ook roest vrij .
Had zelf verwacht dat ik er nog wat aan moest doen maar niks , heb een beetje geluk gehad .
De wielranden achter waren gaan roesten door dat iemand ooit de randen heeft willen omleggen .
 #359  door epmans
 
Mooie kleur!
 #387  door Jgpeggeman
 
Mooie kleur, en mooie auto! Rijden ook fijn. Alleen zijn de coupes iets te goede vriendjes met de bruine duivel
 #408  door Bart Jansema
 
Jgpeggeman schreef:Mooie kleur, en mooie auto! Rijden ook fijn. Alleen zijn de coupes iets te goede vriendjes met de bruine duivel

Helaas niet alleen de coupe's hoor maar de hele modellenreeks e36 maar je hebt er nog goede tussen zitten goed zoeken als je 1 wil hebben.
 #670  door Mr Floppy
 
Vandaag ben ik aan de E36 begonnen .
Heb oa de kofferruimte inorde gemaakt , zoals ook de achterkant .
Overbodige stickers van de kofferklep verwijderd , andere kentekenplaathouder erop en de uitlaat eens goed schoongemaakt .
Nu ziet die er weer uit .
Heb de sideskirts erop gezet , maar van te voren de kokerbalken gecheckt en hier en daar wat vliegroest verwijderd .
En een nieuwe spoilerlip op het front gezet , de oude had veel contact met het wegdek gehad .
Dinsdag ga ik weer verder , morgen eerst de M5 naar de APK brengen .
Hier wat foto's van vandaag .
15.JPG
17.JPG
18.JPG
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #671  door Mr Floppy
 
Hier nog wat pics .
20.JPG
25.JPG
23.JPG
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.