E34Forum.nl

 #27676  door danny-ex-touringE34
 
Gelukkig blijf je zowieso met je E34 . En hier blijven mag ook zonder E34 merk ik; is erg fijn. Zit intussen ook op het E39-forum, maar weet nog niet of ik dat wel zo persoonlijk vind als dit forum of het E28 forum. Groeten, Danny
 #27747  door P.K.
 
Afgelopen zaterdag dan eindelijk de E39 verkocht.
Kon er meer voor vangen maar was klaar met bieders zonder geld en/of hersencellen. Volgende keer zet ik hem er in ieder geval voor 2x zoveel online. Nog getwijfeld om de motor en bak te demonteren en in de E34 of E30 te leggen, maar dat is voor nu even te gek :lol:
Zondag met de E34 scheurijzer even naar lelystad op en neer geweest en dat reed als vanouds, dan is het gemis van de E39 gelukkig beperkt.
 #27749  door danny-ex-touringE34
 
Mooi van die verkoop, gefeliciteerd. Ben je van die 'zorg' af. Maar je pa heeft toch ook een E39? Heb je bij heimwee naar de E39 de mogelijkheid daarmee toch even op pad te gaan :lol: :lol: . Groeten, Danny
 #27752  door P.K.
 
Dankje.

Ja m'n broer en m'n pa hebben er allebei een. Komt vast wel weer eens een e39 voor mijzelf voorbij. De e34 heeft ook niet het eeuwige leven namelijk.
 #28068  door danny-ex-touringE34
 
Hallo allen. Al een tijdje niks over mijn auto gepost, maar nu een kleine update.
Deze lelijke roestplek heb ik laten bewerken door mijn vriend Rumen( is autoplaatwerker/autospuiter), want die moest nu wel aangepakt worden. Zelf al 2 x ontroest en antiroest gecoat, maar zat er te diep in.
Plek is eruit geflexed, want begon al door te roesten.
tn_IMG_0012.JPG
tn_IMG_0018.JPG
De reflexie stoort een beetje, want is een zeer geslaagde reparatie.
Andere kant had ook een klein roestplekje, ook mee genomen.
tn_IMG_0013.JPG
tn_IMG_0019_Moment.jpg
Heb zelf de bumper gedemonteerd en weer gemonteerd om zo toch 'kosten' te besparen( blijf Hollander :lol: :lol: )
Ben er heel blij mee. Groeten, Danny
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #28069  door johan525
 
Ziet er weer netjes uit!

Typisch plekje op de wielrand. Die heeft mijn e39 helaas ook.
 #28074  door epmans
 
kan maar weer netjes zijn danny!
 #28096  door danny-ex-touringE34
 
Hoi allen. Heb de E339 nu (bijna) één jaar en afgelopen vrijdag verliep de APK. Zit weer een nieuwe op met 3 adviespuntjes: li en re achterbanden 3.4 en 3.3 mm en het stabi-stangetje re. boven ietsje speling op de fusee. Heb nog niet echt een 'klonk' gehoord bij een dorpel of kuil, maar ga hem binnenkort wel vervangen.
Kon bij mijn vriend mooi even op de brug, want mijn airco-fan moest vervangen. Dat die dag mooi kunnen doen.
IMG_0122.JPG
Vind wel dat de airco radiator aardig veroudert:
IMG_0115.JPG
IMG_0114.JPG
Heb nog wel het vuil verwijderd voor de afbouw. Groeten, Danny
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #28114  door epmans
 
kleine dingetjes maar, fijn dat de apk weer achter de rug is.
en je airco moet weer werken ja, dat is een luxe die niemand meer wil missen.
 #28468  door danny-ex-touringE34
 
Hoi allen. Hoef maar weinig aan de auto te doen, nieuwe APK zonder noemenswaardige reparatie. De achterste pendelstangetjes en die rechts voor hadden ietsje speling. Die gelijk vervangen bij het vervangen van de achter veren.
Vonden de auto nogal diep inveren met belading en met de caravan erachter. Helaas had MAD voor de E39 geen hulveren set (heb ik goede ervaring mee op verschillende eerdere types), ben uiteindelijk bij de 'hulpverenshop' uitgekomen die een verzwaarde vervangset ervoor heeft.
Totale lengte/hoogte is hetzelfde, maar staat achter toch ietsje hoger. Veer toch sterker, denk ik.
nieuwe veer:
IMG_0687.JPG
verschil in hoogte, standaard:
E39 vanaf 2-6-20 (9).JPG
hoogte met nieuwe veer:
IMG_0686.JPG
Groeten, Danny
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7