E34Forum.nl

 #27937  door epmans
 
en daar is mijn 5e e39. en omdat ik alleen de eerste heb verkocht, heb ik er nu vijf. beetje overdreven weer.

Dit is een 528iA. Inmiddels laten keuren en met heel klein beetje werk goedgekeurd. Geen sloper dus.
Staat al bijna 2 jaar stil, zal dus even flink moeten schrobben om voor verkoop aantrekkelijk te hebben gemaakt.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #27993  door epmans
 
ik rijd er mee en de combi van 2.8 en automaat valt me niet tegen.
Heb wat draagarmen besteld en als die er onder zijn gemonteerd heb ik geen klagen meer.
Ben erg gecharmeerd van het interieur. Het is netjes/ schadevrij, van stof maar wel met sportstoelen en erg mooie antrazit kleurige houtstrips. Zal ik snel eens een foto van maken zodat jullie kunnen mee genieten.
 #27994  door epmans
 
thumbnail_20210223_124204.jpg
dat dus.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #28029  door Theo
 
danny-ex-touringE34 schreef: 04 apr 2021, 18:16 Hoi ERic. Hoe werkt de niveauregeling bij de E39? Groeten, Danny
Op lucht, er zit een luchtpomp onder het reservewiel met leidingwerk, twee expansievaatjes en twee balgen in plaats van spiraalveren.

Topsysteem. De balgen gaan wel eens lek, maar die vervang je in een handomdraai.
 #28036  door johan525
 
Denk niet dat je de luchtbalgen van een touring op een sedan gaat krijgen. De hele ophaning is anders
Achteras van een touring:
Afbeelding

Achteras van een sedan:
Afbeelding

Hoewel....lijkt alsof je de boel van een touring wel onder een sedan zou kunnen krijgen....andersom wordt een grotere opgave :D