E34Forum.nl

 #17041  door Ruck
 
Car of the month, alsnog gefeliciteerd 8-)
Dat je ook precies dat nummer misten in de reeks is echt bizar :P

Netjes dat ze je alsnog een mailtje sturen voor de prijs!
 #17044  door Machiel
 
Leuk, proficiat!
 #17052  door Theo
 
Ik heb de auto in real life gezien en het inderdaad een zeldzaam mooie E30. Dat gletscherblauw is magisch en dat Alpina blok net zo.
 #17057  door martijn76
 
Bedankt.
Er is zojuist een pakketjes afgeleverd, zelfs het tape is mooi :)
WP_20160915_11_21_32_Pro.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #17058  door martijn76
 
Het enige wat ik nog wil veranderen zijn de velgen.
Gezien de grote remmen past niet alles en er staan eigenlijk toch maar twee types op mijn lijstje; e34 Alpina's of e34 BBS RC's, de BBS-en staan bovenaan.
De 5x120 ombouw kost serieus geld en de velgen zijn ook niet gratis meer, maar ik heb ook geen haast.
Beide velgen passen met wat gedoe, van de Alpina's wist ik dat, maar dacht dat de BBS niet mogelijk was met 312 remmen. Het is een ander ook gelukt, dus ik moet dat maar gewoon gaan doen. Ik ga ook even informeren of omboren een optie is.
De komende tijd maar eens op zoek, als iemand een set heeft in 8+9J... ;)
 #17059  door epmans
 
Naast de Alpinas kan ik je helpen aan twee halve BBS breedsets. :mrgreen: 4x 8J dus. Ik zeg uit hoofd rc0035.
En er was wat met de banden, ik meen de Toyo R888.
 #17402  door martijn76
 
Voortaan schoenen uit voor ik in de auto stap 8-) .
WP_20160915_14_58_26_Pro.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #24782  door martijn76
 
Laatste post in oktober 2016, in april 2017 naar de keuring gereden, eenmaal thuis is de cabrio niet meer onder het doek vandaan geweest...
Wat te doen? Misschien verkopen, maar dan moet ik net iemand vinden die verder kijkt dan 'hij is niet origineel' en het werk weet te waarderen.
Bovendien, eenmaal verkocht komt er nooit meer zoiets op m'n pad, krijg ik daar spijt van?
Maar goed, dat is toekomst, eerst het nu.

Zo stond ie erbij, beetje sneue aanblik en wat beschamend.
stilstand.jpg
Plan A; De boel weer opfrissen, dagje gaan rijden en tot de conclusie komen dat ie moet blijven.
Plan B; Doet het me niks, dan wellicht in de verkoop.

Eerst maar eens de handen uit de mouwen.
De spinnen buiten gezet en het leer verzorgd.
Weer fris.jpg
De auto naar buiten gereden, gewassen, de garage weer in, gepolijst en een verse laag wax erop.
Ik zie ook meteen weer waarom ik 11 jaar geleden deze wagen gekocht heb, wat een gaaf ding.

Jammer dat de zon even niet meedeed, maar het ziet er weer fris uit.
Nu even een dag kiezen om een rondje Zeeland te doen.
Betere tijden.jpg
Rear.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #24786  door Theo
 
Gewoon nog effe houden tot de liefde echt voorbij is, zo te lezen is dat nog niet het geval.

Waar ik je echt met klem voor wil waarschuwen is het gevaar van oude benzine, zorg dat je ieder jaar in ieder geval je tank helemaal leeg rijdt en hem weer vult met verse 98 of wat je aan degelijk spul kan vinden. Huis tuin en keuken 95 is echt troep wat in no-time voor problemen zorgt. Maar aangezien er een B10 in hangt zal 98 altijd wel op het memu staan.

Ik heb het afgelopen maand weer bij de drie jaar oude brommer van de buurman gezien, die kon voor een paar honderd ballen de zooi weer laten reinigen. De Mercedes 420SE van een maat van me was twee jaar geleden aan de beurt, heeft ook een vermogen gekost aan filters, leidingen en pompen. Echt alles slibt dicht met slijmerige dradenzooi.

Oh ja... wat een fantastische cabrio.
 #24790  door martijn76
 
Bedankt Theo. De e10 is inderdaad geen fijn spul voor de minder gebruikte/oudere auto's.
In al het gemotoriseerde spul gaat 98, zelfs de grasmaaier wordt ermee verwend ;)
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8