E34Forum.nl

 #16739  door epmans
 
achterkant van een E36 318ti of meer toch? Goed alternatief volgens mij.
 #16743  door martijn76
 
Nee, dat geeft een 2x20mm bredere as.
 #16771  door MemphisBmw
 
Leuk Project om vanaf begin af aan te lezen, E30 blijf ik een zwak voor houden :mrgreen:
Gisteren heb ik de E30 Touring van Coach mogen polijsten, heerlijk en vooral nodig! Al met al een goeie 8 uur bezig geweest!

Indien je de Cabrio(of ook andere BMW's) gepolijst wil hebben weet je me te vinden 8-) :D

Ik blijf dit project volgen ook al is deze bijna klaar!
 #16910  door martijn76
 
Ik ben nogal allergisch voor andermans handen aan mijn auto, het is een probleem maar ik heb er mee leren leven ;)
Normaal is binnen 5 werkdagen een wijziging doorgevoerd, maar door vakantie/drukte etc. duurde het nu wat langer. Het vermogen is vandaag aangepast, maar het geproduceerde geluid ook :shock:, nu maar hopen dat dit geen ellende oplevert.
Toch maar even bellen met de mannen.
rdw.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #16912  door ivo
 
Moet geen probleem zijn, in vrijwel alle gevallen krijg je die waarde op kenteken bij een omkeuring is mijn eigen ervaring. Zeker als het blok origineel niet geleverd is in de auto en er daarmee geen waarde af-fabriek bekend is.
 #17015  door martijn76
 
Na de verkoop van wat losse delen dan toch maar dat goede blok ter aarde gebracht....

plantenbak.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #17016  door epmans
 
Een groene oplossing :-)
 #17018  door Ruck
 
Geniaal! 8-)
 #17020  door Theo
 
Fraaie plantenbak Martijn. Drie liter geraniums.

Mocht ik nog een goeie krukaskeerring nodig hebben, dan weet ik hem te vinden.
 #17039  door martijn76
 
Die keerring was inderdaad nog vrij nieuw en wilde ik nog er af halen, maar mocht het nodig zijn dan monteer ik toch een nieuwe (gezien de hoeveelheid werk), dus fok it.

Iets heel anders.
Op meetings kunnen sommige lui non-stop opscheppen over hun auto en hoe geweldig ie wel niet is, afgelopen zondag weer voorbeelden genoeg gezien. Ik ben daar te nuchter voor, maar deze deel ik wel even..
In 2014 had ik met een maatje een e30 meeting in België bezocht en hierna naar Doel gereden voor een fotoshoot.
Na de inbouw van de nieuwe motor had ik wat foto's en een verhaaltje gestuurd naar PBMW, een leuk blad uit de UK voor en door BMW rijders en eigenlijk niet meer naar omgekeken.

Twee weken geleden ontving ik plots een mailtje van PBMW:

Hi Martijn,
Back in our October 2015 issue we chose your E30 as Car of the Month in Readers' Cars. UUC has only just now sent over all the winners' codes that I have spent a year chasing them for, hence my email to you today. It entitles you to $50 off at http://store.uucmotorwerks.com" onclick="window.open(this.href);return false;. Apologies for the huge delay.
Regards
Elizabeth

Elizabeth de Latour
Editor


Ik wist dus van niks.
In september 2015 liep het abonnement af en had eind oktober pas weer verlengt, het eerste blad wat op de mat lag was van november.
Ik wist dus niet dat mijn auto in het magazine gestaan had tot dat mailtje en meteen de oktober issue besteld en vandaag lag ie in de bus.
Hoe klein het stukje ook is, blijkbaar toch leuk om erkenning te krijgen van de hoeveelheid werk ;) .
PBMW magazine klein.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8