E34Forum.nl

 #7955  door Rob
 
Hij klonk gezond in ieder geval Theo.
(Ik was met het Kadettje, paar dagen geleden ;) )

Veel plezier ermee en wellicht handig om wat kennis op te doen op e38forum.nl
 #7956  door Theo
 
Rob schreef:Hij klonk gezond in ieder geval Theo.
(Ik was met het Kadettje, paar dagen geleden
Huh?
 #7958  door Rob
 
Ik zag je rijden in N-V (Beurtschipper), stak m'n hand nog op.
Blijkbaar zag je me dus niet, maar ik jou wel :mrgreen:
 #7960  door martijn76
 
Rob schreef: Blijkbaar zag je me dus niet, maar ik jou wel :mrgreen:
Ah, Theo heeft een stalker.
 #7971  door Vincent
 
Nou ja zeg, dit topic helemaal gemist. Wat waanzinnig Theo, weer een echt leuk avontuur :mrgreen:
 #7992  door Theo
 
Rob schreef:Ik zag je rijden in N-V (Beurtschipper), stak m'n hand nog op.
Blijkbaar zag je me dus niet, maar ik jou wel :mrgreen:
Een blauwe Kadett van dit type?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #7993  door Theo
 
Die heb ik volgens mij gezien maar doelbewust genegeerd met mijn zeuven.
 #7994  door Theo
 
Vincent schreef:Nou ja zeg, dit topic helemaal gemist. Wat waanzinnig Theo, weer een echt leuk avontuur :mrgreen:
Het is een mooi avontuur inderdaad, maar nu de eerste roze wolk voorbij is begin ik me toch af te vragen wat ik eigenlijk moet met die slee. Maar goed, that's me.

Paar dingen waar ik erg van geniet op dit moment:

- De automaat. Na een jaartje schakelen was ik wel weer klaar met het geroer met de pook, deze automaat is op dit moment een klein wonder.
- De power van de V8, ik was even vergeten dat 286 paardekrachten er bijna 100 meer zijn dan in de 525i. Dus leuk.
- De superairco. Echt koud in een mum van tijd op blowerstandje 2.
- De looks van de auto en dan met name de voorkant. Mooiste zeven ooit.
- En last but not least en misschien een vleugje verrassend: de manier waarmee je bochten kan pakken met deze lobbes. Erg goed onderstel zeg!

Maar van de Audi A8 was ik nog meer onder de indruk, die was qua rijden agressiever en daar hou ik van. (Mooier kan ik het niet maken, sorry gasten)
 #8010  door Rob
 
Theo schreef:
Rob schreef:Ik zag je rijden in N-V (Beurtschipper), stak m'n hand nog op.
Blijkbaar zag je me dus niet, maar ik jou wel :mrgreen:
Een blauwe Kadett van dit type?
Nee, champagne kleurig, wel een E Kadett inderdaad.
Als binnenkort de 7 er staat spot je hem wel ;)
 #8013  door Vincent
 
Theo schreef:Het is een mooi avontuur inderdaad, maar nu de eerste roze wolk voorbij is begin ik me toch af te vragen wat ik eigenlijk moet met die slee. Maar goed, that's me.
Ach, dat maakt het toch hartstikke leuk dit soort avonturen? Heb ik ook met mijn Zeven, nu ik er tijdje in ronddein moet ik zeggen dat de roze wolk wat kleiner is hoor.
Ik weet niet hoe jij het ervaart, maar het gevoel wat ik met de E34 heb, heb ik niet echt met de E38. De E38 is op veel punten een stuk beter dan de E34, maar het voelt een tikkeltje afstandelijker op de één of andere manier.
Theo schreef:...de manier waarmee je bochten kan pakken met deze lobbes. Erg goed onderstel zeg!
Dat merk ik ook, al moet ik wel zeggen dat in bepaalde bochten als het wegdek wat hoogteverschillen kent de Zeven wel wat deint bij hogere snelheden. Wel erg lekker, maar het voelt op dat moment niet zo stabiel als de E34.
Theo schreef:Maar van de Audi A8 was ik nog meer onder de indruk, die was qua rijden agressiever en daar hou ik van. (Mooier kan ik het niet maken, sorry gasten)
Ach, de eerste A8 is een stijlvolle verschijning waarvan de "optische tuningsliefhebbers" redelijk vanaf zijn gebleven, dus het zij je vergeven :mrgreen:
Moet ergens nog een behoorlijke uitgebreide brochure van dat model hebben waarbij de prijslijst ook een boekwerkje was.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7