E34Forum.nl

Andere Merken of types
 #24320  door ivo
 
Theo schreef:Kijk, daar hebben we Ivo, die is altijd van de partij als het om leuke auto's gaat. Wij delen de liefde voor Mitsubishi V6-en ook, die klinken ook als een bommenwerpers, mooi man 8-)
In de afgelopen jaren heb ik als 'erbij-auto's' twee Misubishi's (Galant en Sigma) en twee Audi gehad (A4 2.4 en 80 2.8). Het verschil in geluid was daarbij enorm. Een Audi klinkt voor geen meter, alleen stationair lijkt het nog wat, maar die Mitsubishi's waren echt top, daarbij liet je graag de radio uit :mrgreen:
Ben nu bezig met een Galant E5 met V6, dat geluid is geweldig en rode gebied boven de 7.000 toeren 8-)

Leuke tijdelijke wagen ook die E39, ik zie verder xenon en leder. Samen met die 2.8 ben je 'm dus in onderdelen snel weer kwijt.
Logisch ook om zo een oude schutting en rotzooi weg te brengen, hou je onder aan de streep nog wat over ook na de moeite :D
 #24321  door Coach
 
Ik val precies op het goede moment binnen. Die E39 vind ik stukken leuker dan de beoogde Peugeot, maar ik ben dan ook maar een amateur. En mocht je na het opruimen van de schuttingdelen van de E39 af willen; mogelijk is het wat voor mij tegen die tijd.
 #24322  door Theo
 
Ik zal effe een nieuw toppikkie aanmaken betreffende de 528i, altijd leuk.

En voor Ivo, een Galant E5 zegt me even niks, welk modelletje is dat precies? (foto)
 #24361  door Theo
 
Daar heb ik me nog nooit in verdiept, het modelletje erna vind ik qua snuit effe leuker.

Maar V6-en met 7000 toeren zijn natuurlijk sowieso vet!