E34Forum.nl

Andere Merken of types
 #24256  door Theo
 
Ik heb hem nog niet, zelfs nog niet proef gereden, maar ik kan er al bijna niet meer van slapen...

Wordt (hopelijk) vervolgd:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #24269  door Marthijn
 
Ben zelf anti Franse wagens, maar mocht het er 1 zijn dan wel 1 met 6 pitter.!
Veel plezier ermee mocht het doorgaan.
 #24273  door Theo
 
Het verloopt allemaal wat traag dit keer, maar geduld is een schone zaak.

Het gaat om een blauwe 99-er 406 met 280.000 op de teller en met de 'nieuwe' Peugeot 3 liter 24 klepper, de opvolger van de ouderwetse PRV V6 dus. Die motor werd veel geleverd in de 406 Coupe maar vrijwel niet in de stationcar en dat vind ik dus meteen interessant. Ik ben gek op V6-en, waarschijnlijk omdat ik als verstokte BMW rijder altijd maar lijn-zessen heb gereden. Een V6 klinkt anders, rijdt anders en is gewoon leuke materie. Bovendien is het weer tijd voor een station, ik moet een paar ouwe schuttingdelen naar de vuilstort brengen ;)

Look at this:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #24274  door Theo
 
Dikke V6, zwart electrisch leer met stoelverwarming, airco, cruise control, automaat, de hele rambam zit erop en hij is blauw.

Geen meter mee gereden, nog niet van dichtbij gezien, maar ik zeg: 'verkocht' 8-) Ik ben echt een waardeloze autokoper, wat ik zie moet ik gewoon hebben.
 #24277  door ivo
 
Zo'n dikke V6 station is gewoon leuk! Zeker de facelift modellen zie je gewoon weinig rijden, zeker met een 6-pitter erin.
Ik heb alleen kort ervaring met het eerste model, dan als handgeschakelde V6. Alleen al voo het geluid koop je zo'n ding :D
 #24279  door Theo
 
Kijk, daar hebben we Ivo, die is altijd van de partij als het om leuke auto's gaat. Wij delen de liefde voor Mitsubishi V6-en ook, die klinken ook als een bommenwerpers, mooi man 8-)

In de afgelopen jaren heb ik als 'erbij-auto's' twee Misubishi's (Galant en Sigma) en twee Audi gehad (A4 2.4 en 80 2.8). Het verschil in geluid was daarbij enorm. Een Audi klinkt voor geen meter, alleen stationair lijkt het nog wat, maar die Mitsubishi's waren echt top, daarbij liet je graag de radio uit :mrgreen:

Erg leuk om te horen dat die Peugeot V6 akoestisch weer een topding is.

Nu nog effe binnen zien te harken...
 #24280  door Theo
 
Het is ook gewoon een machtig mooi ding om te zien:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #24283  door Theo
 
Sorry mannen, loos alarm...

Zojuist ben ik bij de auto wezen kijken en het geveol was er niet. Er zat redelijk wat schade aan de rechter kant en de automaat schakelde met klappen terug. Ik kom maar zelden terug op mijn plannen tot aankoop, maar vandaag zat het een keer niet lekker met deze kar.

Excuus voor de dooie mus :oops:

Dit was hem: https://link.marktplaats.nl/m1283822082" onclick="window.open(this.href);return false;

Verkoper is een sympathieke gozer met een eerlijk verhaal, daar lag het niet aan.