E34Forum.nl

Andere Merken of types
 #26142  door Theo
 
Dat gaat slechts deels op, want er komt iedere keer weer een moment dat het ingewikkelde onderdeel bij beide motoren eraf gesleuteld is ;)

En dan gaat het om uiterst stomme dingetjes als de loop van een draadboompje of snelheidsmeterkabel.
 #26144  door martijn76
 
Er zit toch een camera op je telefoon, of heb je nog zo'n mooie 6310?
 #26145  door Theo
 
martijn76 schreef: 20 sep 2019, 14:35 Er zit toch een camera op je telefoon, of heb je nog zo'n mooie 6310?
Jezus man, dan is er toch niks aan!

En bovendien, volgens mij was jij de laatste Hollander zonder Smart-foon, ik kan je tot op de dag van vandaag niet eens eppen gladjanus.
 #26146  door Theo
 
Maar maak je geen zorgen hoor, ik maak af en toe wel wat foto's ;)

Deze foto is eigenlijk wel grappig want er blijkt achter de koplamp nog een stiekeme tweede radiateur te zitten die doorgelust is met de normaal in het zicht zittende onderste. Leuke materie die je niet één twee drie verwacht op die plek.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #26147  door martijn76
 
Theo schreef: 20 sep 2019, 19:09
martijn76 schreef: 20 sep 2019, 14:35 Er zit toch een camera op je telefoon, of heb je nog zo'n mooie 6310?
Jezus man, dan is er toch niks aan!

En bovendien, volgens mij was jij de laatste Hollander zonder Smart-foon, ik kan je tot op de dag van vandaag niet eens eppen gladjanus.
:lol: :lol:
Maar dat is omdat ik dat feestboek en whatsapp niet vertrouw. SMS is de shit.
Ik ga maar weer de garage in, zat werk.
 #26149  door martijn76
 
Theo schreef: 20 sep 2019, 19:43 Maar maak je geen zorgen hoor, ik maak af en toe wel wat foto's ;)

Deze foto is eigenlijk wel grappig want er blijkt achter de koplamp nog een stiekeme tweede radiateur te zitten die doorgelust is met de normaal in het zicht zittende onderste. Leuke materie die je niet één twee drie verwacht op die plek.
Dat is een best gevuld topkuippie.
 #26150  door Theo
 
Voorkant eraf gesleuteld. Wielen, voorvork, spatbord, tellers, contactslot, schakelaars, remmen, alles moet overgezet worden.

Dit is voor mij een echt horrorscenario, ik hou niet van grote klussen. Het liefst zou ik na ieder dingetje de motor weer op willen bouwen en hem weer even in gezonde toestand zien, maar dat werkt helaas niet, alles moet even in één keer anders is het dubbel of driedubbel werk. Dinsdag weer verder.

Ooit komen de E34 verhalen wel weer hoor, die staat geschorst en met een verlopen apk te wachten op betere tijden.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #26212  door Theo
 
Het dreigt uit de hand te lopen mensen.

Na de CBX en twee VF's kreeg ik gisteren een Kawasaki GPZ900 in stukkies en beetjes aangeboden voor een scheet en drie knikkers. Helemaal geen tijd voor, maar ik was destijds wel helemaal wous van zo'n ding...
 #26223  door Theo
 
Nog effe de puntjes op de i en dan is het alweer gebeurd, als het maar flink regent buiten, dan maak je vanzelf meters met sleutelen.

Maar man man man, wat vind ik hem mooi...
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.