E34Forum.nl

Wil je een E34 meeting organiseren of weet je een ander leuk BMW evenement, plaats de info hier.
 #14707  door coep
 
Coach schreef:
coep schreef:alleen de verlichting van de radio werkt.. :shock:
verder was het pik donker..

wat de kachelweerstand betreft, eerste toelating was 30-06-1993.
Ik heb een kachelweerstand en een gasveer voor je achterruit gevonden. Maar we hadden ook - achteraf gezien - gelijk naar je verlichting kunnen kijken. Bij mijn E34's heb ik de lampjes ook zelf vervangen. Is even een gedoe, maar er waren voldoende helpende handen om alles weer terug te krijgen zoals het hoort.

Wat top! dat was wel even een k-klus om dat ding los te krijgen. dank voor je hulp en vooral coordinatie ;)

Iedereen trouwens, wat sturen betreft is het echt stukken beter geworden dus laat het hier voorlopig bij.. stuur staat alleen een paar graden scheef, mooi klusje voor de volgende keer. En ik ben van Rob Gorris af, hardnekkig stickertje!

Matthijs bedankt voor de gastvrijheid!
 #14709  door easyit
 
Heren,

Dank voor alle aanwezigheid, hulp en gezelligheid. Ik heb er plezier in gehad en mijn remmen zijn weer 99% (1% nog te gaan voor de handrem die nog wat slijtage bleek te hebben).

Maarten
 #14713  door Ruck
 
Zo! Ik ben weer enigszins aanspreekbaar na gister nog een kleine 2u in de auto en een zwaar feestje gehad te hebben.

Ik had me er veel van voorgesteld, maar ik vond het een hele leerzame dag. Veel gezicht bij (forum) namen kunnen plakken.
Een fijne gemoedelijke sfeer, veel gelachen en opgestoken. De tijd vloog voorbij.

Mathijs bedankt voor de mooie dag en het bruine fruit gefrituurd op 190 graden! ;) (waarvan ik achteraf hoorde dat hij dit geregeld had? :o )
En de tips voor het onderhoud van mijn auto!

Niet veel aan mijn eigen auto kunnen (of willen) doen, los van een ruitenwisser slopen :x
Maar ik heb me beestig goed vermaakt!

Tot op de volgende (sleutel)meeting!
 #14715  door ivo
 
Was helaas maar kort bij de meeting, maar het was erg gezellig en iedereen lekker aan de slag.
Leuk om kennis te maken met de diverse forumleden ook.
epmans schreef:Ook heel mooi dat er aparte VAG parkeerplein was.
Gelukkig wel, de kombi's waren goed voor de onderdelenleveranties :D
coep schreef:En ik ben van Rob Gorris af, hardnekkig stickertje!
Persoonlijk had ik die laten zitten, soort old-skool reminder aan het garagebedrijf van destijds.
Trouwens vond ik die touring van je gaaf zeg met die styling 20 velgen en de lakkleur, mooi totaalplaatje 8-)
 #14733  door Coach
 
Oh en de bijstelling van de moer van het stuurhuis - of hoe heet dat - is trouwens een succes. Auto stuurt een stuk strakker en directer. In het begin merkte ik het niet zo, maar nu bij langere stukken en wat meer ritjes merk ik het verschil goed: dat zoekerige gevoel is een heel stuk minder.
 #14738  door Liquid Li0n
 
wat een leuk initiatief, nog even wat Nederlandse cultuur opgesnoven (boven de friteuse) en het was allemaal mooi geregeld. Passende locatie, mooi zonnetje, al was er wel veel wind.

Vele fijne babbels gehad en leuk om Eric Epmans na de vele whatsappjes eens in het echt te ontmoeten. En ook dank aan de andere om de auto is goed te bekijken, de krasjes te behandelen, uit te lezen (was wel interessant) en te ontdekken dat ik best 2 nieuwe achterdeurpanelen scoor.

Heb zelf ook wat foto's genomen, bij deze:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

en dan door het harde werk van Memphis heeft de koffer een mooie "beading"

Afbeelding
 #14739  door Frank87
 
We vonden het leuk om te organiseren. Aan het einde van de dag had iedereen alles compleet en het grote werk is voltooid. 1 rijdt met een nieuwe laag, 2 rijden er met nieuwe remmen en 1 met 4 nieuwe poten.

Hier de foto's:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
 #14741  door Speedy
 
Het was een gezellige boel. Weer een aantal auto's aan de diagnose gehangen. Ook is het door mij meegebrachte gereedschap goed gebruikt :D

Vooral leuk dat Coach ook nog even langs kwam met zijn nieuw leven in geblazen e34 :) en dat Jaap met zijn elektra probleem naar mij werd door gestuurd door Theo. Toen ik Gernant zijn wagen zag ver rubberen dacht ik wat doet die nou :o Maar moet eerlijk bekennen in de combie met de gele lichten en de zwarte wielen en lijsten zag het er nog goed uit ook.

Dit moeten we vaker doen :)
 #14815  door attetjapnurd
 
Beetje late reactie, maar ook ik heb het erg naar mijn zin gehad veel mensen gesproken en leren kennen. Ook heel leuk om te zien hoe bijna iedereen bezig was met zijn auto.
sowieso wil ik een dikke duim geven voor de organisatie van deze meeting!!!!
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25