E34Forum.nl

Wil je een E34 meeting organiseren of weet je een ander leuk BMW evenement, plaats de info hier.
 #14588  door Garmir
 
Bij deze nog even bevestig dat ik wel degelijk zal komen. Ik was het nog niet zeker. Echt Belgisch gerstenat zal mee reizen voor de liefhebbers :)
 #14591  door Liquid Li0n
 
Garmir schreef:Bij deze nog even bevestig dat ik wel degelijk zal komen. Ik was het nog niet zeker. Echt Belgisch gerstenat zal mee reizen voor de liefhebbers :)
dan ben ik al niet de enige Vlaming aanwezig :D van Gent zie ik? Rond wat uur ongeveer vertrek je?
 #14592  door Garmir
 
Rond negen uur in Gent
 #14600  door Coach
 
Oh, en de verlichting van mijn mistlamp schakelaar en schuif/kanteldak doet het niet meer. Dus als iemand die knoppen met werkende verlichting heeft; graag.
 #14610  door epmans
 
straks de touring maar weer in elkaar sleutelen zodat ik morgen rijden kan. spullen dr in en gassen. Morgen vertrek ik circa 09 uur maar moet nog even iemand redden door parts te brengen. en nog wat ophalen.
ik verwacht dat ik er wel rond de middag ben als ik niet te gekke file heb door sluiting velsertunnel.
 #14627  door Ruck
 
Rijd er nog iemand via de A2 den Bosch - Utrecht?

We rijden met 2 auto, een e34 Touring groen en een e28 sedan wit.
 #14629  door Jgpeggeman
 
Ruck schreef:Rijd er nog iemand via de A2 den Bosch - Utrecht?

We rijden met 2 auto, een e34 Touring groen en een e28 sedan wit.
ik kom wel langs utrecht vanaf de a28 > a12
 #14634  door epmans
 
Hebben we hier nog last van morgen?

Afgesloten toerit ter hoogte van Zevenhuizen (9). Afgesloten toerit Zevenhuizen (9).
 #14637  door Ruck
 
epmans schreef:Hebben we hier nog last van morgen?

Afgesloten toerit ter hoogte van Zevenhuizen (9). Afgesloten toerit Zevenhuizen (9).
De mensen die over de A12 rijden onder vinden wel hinder van, waaronder ikzelf.
Dus dat wordt dan nog even een alternatieve route zoeken.
Jgpeggeman schreef:ik kom wel langs utrecht vanaf de a28 > a12
Ik zag niet echt een punt op de A12 om te meeten. :| zonde..
 #14638  door Frank87
 
Vanuit het noorden / westen:
Rij verder dan afrit 9, pak afrit 11 gouda en ga terug de snelweg op in de andere richting. Neem de A20 en ga er af bij afrit 17 Nieuwerkerk Ad Ijssel. Rij binnendoor op navi of kijk van tevoren.

Vanuit het zuiden:
Via de A16 pak je de A20 al naar Nieuwerkerk, geen probleem

Vanuit het oosten:
Pak bij het knooppunt Gouwe de A20 en ga er af bij afrit 17 Nieuwerkerk Ad Ijssel. Rij binnendoor op navi of kijk van tevoren.
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 25