E34Forum.nl

Wil je een E34 meeting organiseren of weet je een ander leuk BMW evenement, plaats de info hier.
 #15503  door Ruck
 
En en en?? :D Hoe was het? Los van bloedheet..
Ben wel benieuwd maar een foto impressie. Of dat er ook daadwerkelijk veel e34's waren? 8-)
 #15509  door Speedy
 
Wat ik van coach heb vernomen waren de e34 niet echt vertegenwoordigd. heb op fb een berg fotos voor bij zien komen.
 #15517  door Ruck
 
GijsJUH schreef:Ik was uiteraard met een Opel Corsa :ugeek: Maar ik vond 'm zeker weer de moeite waard, net als vorig jaar!
Wellicht een idee om volgende editie een aantal E34's bij elkaar te verzamelen?
Check! Daar ben ik wel voor in!
 #15518  door Coach
 
Het was groots en bloedheet. Je moest wel blijven lopen om een beetje koel te blijven. Tijdens mijn wandelingetje heb ik drie E34's gezien bij de 5 serie paddock, volgens mij. Twee grijze en een bordeaux rode. Alledrie sedans. Er zullen er denk ik wel meer gestaan hebben, want ik heb niet alles gezien.
Om in Theo's woorden te spreken: "We hebben naar andere auto's staan staren" en alles wat BMW is was aanwezig: van echte oldtimers tot en met alle M's die je maar kunt bedenken. Veel M4's, viel ons op. Op zich is het een prachtig evenement, met bezoekers uit vele delen van Europa, maar voor mij persoonlijk is het te groot. Denk dat er weer zo'n 3000 auto's stonden tot ver van de paddocks en het evenementen terrein vandaan. Driften, dragracen en tijdritten werden er georganiseerd en dat gebrul van die motoren vond ik wel indrukwekkend. Veel E30 en E36 wordt daarvoor gebruikt en één E34.
Van alle meetings die ik bezocht heb was dit zonder meer de grootste, maar de leukste vind ik de BMW Fan forum meetings in Woudrichem, de E34 sleutelmeeting en het evenement in Zandvoort (ook Bimmerfest, volgens mij). De eerste twee vanwege de kleinschaligheid, zodat je mensen echt ontmoet en de laatste omdat ik zwaar onder de indruk was van de BMW races die aan de gang waren. Fantastisch vond ik het.
Behalve ik was ook Michael (Attatjapnurd) van dit forum er zover ik weet. En volgens mij is het ook geen event voor de meeste leden van dit forum, voor zover ik ze ken. Tenzij je, zoals GijsJUH zegt, echt apart met een groep E34's gaat. Anders vervelen jullie je kapot. :D :D :D
Ik heb een paar foto's gemaakt, maar die zijn zo nietszeggend dat ik jullie dat niet aan wil doen. Ben trouwens zelf ook niet met de E34 gegaan, maar met de cabrio gezien het weer.
 #15522  door MemphisBmw
 
Was idd bloedheet(ben dan ook zaterdag en zondag goed verbrand hier en daar),maar het was druk en alles verliep rustig maar goed.
Heb de 2 zilveren E34's al vroeg op hun plaats gewezen, helaas geen tijd gehad om een rondje over het terrein te lopen maar ik neem voldoening met de foto's en het filmpje van de drone die gemaakt zijn!

@Coach, heb je niet gezien(stond de hele dag bij de Angel Wax Show & Shine(tegenover de Offenga stand). De cabrio is een goede keuze geweest met het weer van zondag, heb gehoord dat de 30 graden zijn aangetikt.

Is echt een aanrader voor elke BMW liefhebber en vind het persoonlijk niet ver rijden. 5 kwartier tot 1,5 uur.

Kwam zelfs een originele BMW 503 naar de Show & Shine, Auto is uit 47(uit mn hoofd)originele bekleding nog en in topstaat, beste man had de kentekenplaten nog niet aangezien hij de auto maar net een aantal weken geleden had gekocht! Is persoonlijk niet mijn smaak maar zeer veel respect voor deze man met zijn auto.
Zodra ik de auto tegenkom op foto's zal ik deze met jullie delen. :mrgreen: 8-)
 #15791  door Liquid Li0n
 
als ik die dag geen andere plannen had gehad was ik ook langsgekomen met de E34 en ook spijtig dat ik de 18e september ook reeds plannen heb en bij de 2e editie niet bij kan zijn.

op facebook zie ik foto's en zelfs filmpjes staan

https://www.facebook.com/BimmerFestEurope/?fref=ts" onclick="window.open(this.href);return false;

en via de website natuurlijk

http://www.bimmerfest.eu/" onclick="window.open(this.href);return false;