E34Forum.nl

Wil je een E34 meeting organiseren of weet je een ander leuk BMW evenement, plaats de info hier.
 #18296  door CheriseKneefel
 
Op dit moment zijn we bezig met de voorbereidingen van een nieuw seizoen van de drama- en misdaadserie Van God Los (geproduceerd door Pupkin in samenwerking met BNN VARA). Het seizoen bestaat uit 6 losse afleveringen, elk een andere verhaal gebaseerd op een waargebeurd misdrijf.

Het seizoen bestaat uit 6 losse afleveringen, elk een andere verhaal. Een aflevering wordt geregisseerd door Arne Toonen en heeft een voorkeur voor bijzondere auto's in zijn films. Zoals een brons/goudkleurige BMW E34. Graag willen we de auto gebruiken voor een drietal dagen in de periode 14 januari tm 24 januari. De draailocatie is in Zaandam.

Heb jij een (soortgelijke) BMW E34 en zou je leuk vinden als jouw auto op televisie komt? Stuur dan een mail met foto naar cherise@pupkin.com

Je krijgt er uiteraard een vergoeding voor.

Afbeelding
 #18300  door easy rider
 
Voor zover bij mij bekend zijn er geen forum leden die een E34 hebben met deze kleur. Ivo, kom d'r es in.
 #18302  door Machiel
 
Kort geleden was The Fugitive weer op de buis. Daar spotte ik ook nog een E34. Jeroen Krabbé was de chauffeur ervan.

Edit: in het kader van nepnieuws toch maar even mijn eigen bericht gecontroleerd. Het blijkt een E32 te zijn volgens de IMCDb: de Internet Movie Cars Database. :shock: Geweldig dat zoiets bestaat, eigenlijk.
 #18303  door epmans
 
wij keken laatst met de kinderen weer naar de film Wiplala, daarin spotte ik er ook een (calypsorot) en heel veel een 02'tje en een W123T.