E34Forum.nl

Wil je een E34 meeting organiseren of weet je een ander leuk BMW evenement, plaats de info hier.
 #23916  door Maanman1969
 
Hoi, het lijkt mij ook erg leuk om er aan mee te doen, zaterdag komt mij het beste uit.

Groeten,
Peter
 #23926  door JorritHallo
 
Leuk initatief! zeker bij. Qua dag gaat mijn voorkeur ook uit naar het weekend (zaterdag/zondag beide prima). Als er een concrete datum is gepakt, een lijstje oid maken met deelnemers? Gr Jorrit
 #23929  door epmans
 
Mijn agenda loopt ook al lekker vol en wil toch ook rekening houden met pinksteren/ schoolvakantie / moederdag / verjaardagen etc.
Mijn voorstel is zaterdag 12 mei 2018.
 #23930  door Speedy
 
Dan zal ik moeten kijken of ik verlof kan krijgen. Heb namelijk vroeg die dag.
 #23933  door epmans
 
Speedy schreef: als ik vrij wil vragen met garantie dat ik het ook ben moet het 28 dagen van te voren vast gelegd zijn :P

ik heb ook met jouw posting rekening gehouden hoor.

en vroeg is tot hoe laat?
 #23935  door Speedy
 
epmans schreef:
Speedy schreef: als ik vrij wil vragen met garantie dat ik het ook ben moet het 28 dagen van te voren vast gelegd zijn :P

ik heb ook met jouw posting rekening gehouden hoor.

en vroeg is tot hoe laat?
Dat is vanaf 06.30 tot 15.00 uur. Feit wil wel dat ik ook die dag les moet geven. in het kader van output gerelateerd werken heb ik al een planning moeten maken. Zal eens zien hoe slim mijn leerlingen zijn..
 #23936  door Ruck
 
Dan ben ik helaas een weekendje weg met de familie.
Zonde :roll:
 #23945  door Coach
 
Crap, is er eindelijk een meeting, staat mijn E34 in de stalling. Is het een probleem als ik - afhankelijk van het weer - met een E36 of een E39 kom?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7