E34Forum.nl

Wil je een E34 meeting organiseren of weet je een ander leuk BMW evenement, plaats de info hier.
 #24932  door Theo
 
Bedankt Ep, de koffe was goed en het was erg leuk om je mancave te zien nu hij volledig in bedrijf is.

Relaxed sfeertje, prima weer, fraaie karren, wat mij betreft prima geslaagd, top.

Ik heb twee uur lang naar de achterwielen van Ruck staan kijken, dat had nog wel een uurtje langer mogen duren.
 #24934  door Bart Jansema
 
Ach wat zijn afstanden in Nederland :mrgreen:

Het was een leuke middag met een fijne gemoedelijke sfeer!

Bedankt voor je gastvrijheid Epmans!

Gr Bart
 #24936  door Ruck
 
Allereerst Epmans Wat heb je een mooie plek om daar je uit de hand gelopen hobby uit te oefenen hehe. Alles bij de hand, volledig uit geruste garage. goed voor mekaar Eric! Ik stond er ook van te kijken dat er zoveel e34's stonden
en iedereen ook zijn eigen manier even mooi en ook even gewaardeerd naar mijn idee. Van standaard tot ebay/Aliexpress licht kitjes Prachtig! :D
volgens mij stond elke motor type er wel bij (behalve de m5 3.8) maar de M5 3.6 van onze Belgische vriend ( ben zijn naam onderweg verloren :oops: ) gaf voldoening genoeg! Wat een blok!

Mooi dagje zo. ik vond het zeker de moeite om naar de ander kant van het land te rijden om zoveel e34 liefhebbers bij elkaar te zien!
Zo ook weer de nodige trucjes te weten gekomen, het was dus ook nog leerzaam! Bedankt nog EasyRider (Eric)!
Theo schreef: Ik heb twee uur lang naar de achterwielen van Ruck staan kijken, dat had nog wel een uurtje langer mogen duren.
Dankje Theo, ik stond er zelf een beetje van te kijken dat zoveel over gesproken werd! Ofwel ik ben er nog blijer mee :lol:
 #24939  door Speedy
 
Was een leuke meeting. Zeer geslaagd. Dank je wel aan allen. Leuk weer even bij gekletst te hebben.
 #24942  door Asserti
 
Ruck schreef:Allereerst Epmans Wat heb je een mooie plek om daar je uit de hand gelopen hobby uit te oefenen hehe. Alles bij de hand, volledig uit geruste garage. goed voor mekaar Eric! Ik stond er ook van te kijken dat er zoveel e34's stonden
en iedereen ook zijn eigen manier even mooi en ook even gewaardeerd naar mijn idee. Van standaard tot ebay/Aliexpress licht kitjes Prachtig! :D
volgens mij stond elke motor type er wel bij (behalve de m5 3.8) maar de M5 3.6 van onze Belgische vriend ( ben zijn naam onderweg verloren :oops: ) gaf voldoening genoeg! Wat een blok!

Mooi dagje zo. ik vond het zeker de moeite om naar de ander kant van het land te rijden om zoveel e34 liefhebbers bij elkaar te zien!
Zo ook weer de nodige trucjes te weten gekomen, het was dus ook nog leerzaam! Bedankt nog EasyRider (Eric)!
Theo schreef: Ik heb twee uur lang naar de achterwielen van Ruck staan kijken, dat had nog wel een uurtje langer mogen duren.
Dankje Theo, ik stond er zelf een beetje van te kijken dat zoveel over gesproken werd! Ofwel ik ben er nog blijer mee :lol:
Thx voor het compliment! Er was zelfs even een 3.8 ook, met 340k kms op de teller :o
 #24947  door epmans
 
Ruck schreef:Aah! Die heb ik gemist, maar dan waren ze er volgens mij allemaal (op vanos/non vanos uitvoering na)
Ik heb geen m40 en m21 gezien. Eerste type 518i en de 524td.
Maar inderdaad m20, m50, m51, m30, s38.

En die songtekst (regel) op je achterruit rocks!!
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15