E34Forum.nl

Wil je een E34 meeting organiseren of weet je een ander leuk BMW evenement, plaats de info hier.
 #24988  door JerunK
 
Damn, dat ziet er mooi en gezellig uit, die wielen van Ruck; wow! Heb gelukkig naar andere "monumenten" kunnen kijken dat weekend. Volgend jaar beter.
 #24994  door easy rider
 
Mooie auto's, mooie verhalen en ook weer mooie foto's. Echt weer een meeting als vanouds zeg ik.

Ook echt leuk om al die koppen weer te zien die, wel wat ouder worden natuurlijk, maar nog steeds vol enthousiaste over hun hobby De E34 kunnen vertellen.

En laten we de initiatief nemers(s) niet vergeten, Epmans en familie, dank jullie wel voor dit niet te vergeten evenement.
 #25016  door epmans
 
for those about to rock!!!

ruck rulez! ik blijf het mooi vinden rick, bovendien gaat het slecht uit mn brein. aantal weergaven op youtube blijven maar toenemen :D
trouwens had ik al verteld dat mn dochter een bandshirt wil van ac/dc :lol: ik ben (blijkbaar) een goede opvoeder.

http://loveatfirstdrive.nl/wp-content/u ... C02202.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

 #25035  door Marthijn
 
Mooie meeting, top locatie, jammer dat ik er niet bij kon zijn wegens mijn werk.
Ik hoop de volgende wel mee te maken.!
Leuk dat iedereen zo enthausiast is. :D
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15