E34Forum.nl

Wil je een E34 meeting organiseren of weet je een ander leuk BMW evenement, plaats de info hier.
 #6102  door scaniatrol
 
https://www.facebook.com/events/426656844165143" onclick="window.open(this.href);return false;

Zondag 19 April 2015 zal op het terrein van Autobedrijf Gijsbertsen, Rijnseweg 7 in Odijk (Utrecht) het 1ste BMW 5 Serie Event plaats vinden.

Tijdens dit event krijg je in ieder geval ruim de kans om je medeforummers eens IRL te zien en te spreken en uiteraard om je 5 Serie te showen en de 5 Series van anderen uitgebreid te bekijken.

Elke BMW 5 Serie eigenaar en/of liefhebber is welkom!

Met oa Bedrijven stands, Drink&Foods en Promo girls.
 #6103  door easy rider
 
Deze meeting wordt georganiseerd door de mannen van bimmerportal.nl
Afbeelding
Wie van ons gaat er heen?
 #7183  door JerunK
 
Ga morgen denk ik even kijken, met een ongewassen, oude, afgereden E34 touring tussen de blinkende F11's :mrgreen:
 #7210  door Gert
 
Gister even wezen kijken. Wij konden niet eerder dan tegen drieën, toen waren de meeste wel weg. Er stond nog wel één rode E34.
Giga locatie daar. Ik zat me al af te vragen waar ze al die auto's gingen laten, maar dat is geen enkel probleem zag ik wel.
Afijn, een bak koffie gedronken, lekker in het zonnetje gezeten en weer weg. Daarna een ijsje gekocht in Driebergen :D
 #7213  door Coach
 
Ook geweest. Vond de klassiekers het leukst om te zien. Inderdaad een enorm terrein. Meetings zijn het leukst als je mensen kent; wij kenden niemand dus zijn ook maar even geweest. Maar wel leuk op zich, helaas maar in totaal 3 of 4 E34's gezien.
 #7223  door Cees
 
heb je immi trowingstar of heb je ze verkeerdom erop zitten
kan het net niet lekker zien op bovenstaande foto
 #7229  door JerunK
 
Een paar plaatjes als impressie, ik was er tussen 12 en 13u.
IMG_7592.JPG
IMG_7589.JPG
IMG_7631.JPG
IMG_7625.JPG
IMG_7621.JPG
IMG_7618.JPG
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #7230  door JerunK
 
IMG_7616.JPG
IMG_7610.JPG
IMG_7613.JPG
IMG_7606.JPG
IMG_7601.JPG
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.