E34Forum.nl

Wil je een E34 meeting organiseren of weet je een ander leuk BMW evenement, plaats de info hier.
 #8615  door martijn76
 
Als de koop doorgaat en ik weer richting het zuid westen ga in mijn nieuwe e34 dan rij ik even langs.
 #8622  door andre
 
Ik was ook gewoon van plan te komen, het leek me zo leuk, ik doe mijn zaak er voor dicht :|

het wordt wel warm dat zeker. :D

en voor degene die mij privé berichten stuurt, ik kan ze niet lezen omdat ik niet gemachtig :?: t ben
 #8623  door Frank87
 
Ok, het gaat door. Ik heb genoeg mensen die bevestigd hebben te komen. Planning zet ik straks even in het topic.
 #8641  door Frank87
 
Check dit topic vrijdagavond nog even voor de zekerheid. Ik verwacht niks geks zoals overwerk o.i.d. maar je weet het nooit.


Neem mee:
- Gereedschap
- Onderdelen die je wilt monteren



Wat gaan we doen:
- Kennis maken en socializen
- Een automaat uit elkaar halen en bekijken
- Sleutelen aan onze eigen auto's
Eventueel: afronden en eten in het eetcafe vlakbij (goedkoop en lekker eten)


Agenda:
11:00 - 11:30 Voor de deur, kennismaking enz.
11:30 - 12:15 Automaat Easyrider uit elkaar halen
12:15 - 13:30 Werken aan onze eigen auto's, praten enz.
13:30 - 14:00 Middag pauze met lunch -> Gereedschapscontrole (is alles nog compleet)
14:00 - 17:00 Werken aan onze eigen auto's, praten enz.
17:00 - Afronding -> Gereedschapscontrole (is alles nog compleet)
Laatst gewijzigd door Frank87 op 03 jul 2015, 19:55, 1 keer totaal gewijzigd.
 #8657  door Dimitri
 
Helaas moet ik me toch last minute afmelden.. Is een verplichting vanuit mijn schoonfamilie tussengekomen.

Weet niet of ik het nou super erg vind om in dit weer niet te hoeven sleutelen overigens. :oops:
Ik wil de rest wel heel veel plezier en succes met sleutelen toewensen! Ik ben benieuwd naar de foto's.
 #8666  door Jgpeggeman
 
Door een compleet misgelopen planning, bereid ik jullie vast een beetje voor op wat er zaterdag ten toneel gaat verschijnen....

Onze BMW heeft ernstig last van vitiligo...
 #8675  door andre
 
Nou ben ik van de draadjes en de stekkertjes,

moet ik nog iets meenemen op het gebied van electronica ?
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 11