E34Forum.nl

Stel je even voor aan de andere E34 liefhebbers op dit forum.
 #10479  door Dimitri
 
Van voren is je auto vrijwel identiek met mijn oude 518.

Afbeelding

Het enige verschil zijn de V8 ducts volgensmij. Shadowline, V8 neus, witte knippers, Oxford Grün.
 #10481  door Lohran
 
Dimitri schreef:Wat een mooi ding zeg! Welkom hier op het forum en veel plezier van je aanwinst.
Dankjewel! Gaat vast en zeker lukken :D

Jgpeggeman schreef:Welkom hier...

Ik zou deze wielen er onder laten! Die e38 wielen zijn veel te standaard voor zo'n auto!

Verder een keurige wagen!
Thanks! Haha dat heb ik vaker gehoord inmiddels, maar ik vind ze wel gaaf staan :mrgreen:

Dimitri schreef:Van voren is je auto vrijwel identiek met mijn oude 518.

Afbeelding

Het enige verschil zijn de V8 ducts volgensmij. Shadowline, V8 neus, witte knippers, Oxford Grün.
Inderdaad, nice!

PB's mag ik nog niet lezen, dus je kunt me beter mailen :shock:
 #10490  door easy rider
 
Wat is er met de E30 TDS gebeurd?

En....Ik zou die wielen er mooi op laten.
 #10516  door Lohran
 
easy rider schreef:Wat is er met de E30 TDS gebeurd?

En....Ik zou die wielen er mooi op laten.
TDS had ik genoeg van, kreeg het niet goed aan de praat. Bleek ook wat meer roest te hebben dan ik dacht. Gelukkig kwam ik iemand tegen die het project wel aandurfde en heeft er tenminste nog een redelijk bedrag voor neergelegd. Dus hopelijk krijgt hij 'm wel af!

Tja de wielen zijn niet helemaal mijn stijl. Ik ga voor iets bescheidenere exemplaren :mrgreen:
 #10522  door Lohran
 
Maandag kreeg ik te horen dat ik dinsdagavond moest werken. Dus ik had dinsdag de hele dag de tijd voor de RDW! Maandagavond gauw een eendagskenteken aangevraagd en een verzekering. Dinsdag lekker vroeg vertrokken, zodat ik om 8:10 bij de RDW in Heerenveen was. Ging allemaal makkelijk en om 8:50 reed ik weer weg. Thuis de BPM aangifte (0 euro) nog ingevuld en die gisteren opgestuurd. Hopelijk volgende week dus het kenteken er op!
 #10540  door Icebrain
 
Lohran schreef:
Tja de wielen zijn niet helemaal mijn stijl. Ik ga voor iets bescheidenere exemplaren :mrgreen:

Ik heb nog een bescheiden set vielspeichen voor je........... :mrgreen:
 #10559  door Lohran
 
Icebrain schreef:
Lohran schreef:
Tja de wielen zijn niet helemaal mijn stijl. Ik ga voor iets bescheidenere exemplaren :mrgreen:

Ik heb nog een bescheiden set vielspeichen voor je........... :mrgreen:
Ik heb al een setje velgen klaar liggen, toch bedankt!
 #10560  door andre
 
Zooooo hee , mooie auto hoor, ziet erg erg luxe uit.

e30's , tja daar heb ik er ook een stuk of tig van gehad, ook leuk hoor en mooie worden al schaarser. :(

dus je zit in de buurt van Eppie, nou dan is dat ook niet ver van mij , ik ga opletten in de buurt. :D

Veel plezier en onderdelen genoeg in ons regionale magazijn. :o
 #10561  door Lohran
 
andre schreef:Zooooo hee , mooie auto hoor, ziet erg erg luxe uit.

e30's , tja daar heb ik er ook een stuk of tig van gehad, ook leuk hoor en mooie worden al schaarser. :(

dus je zit in de buurt van Eppie, nou dan is dat ook niet ver van mij , ik ga opletten in de buurt. :D

Veel plezier en onderdelen genoeg in ons regionale magazijn. :o
Dankjewel! Erg mooie wagen! Uiteraard wel met gebruikerssporen hoor, die zie je natuurlijk niet zo snel op de foto's :mrgreen:

Klopt! Mooi in de buurt :mrgreen: