E34Forum.nl

Stel je even voor aan de andere E34 liefhebbers op dit forum.
 #12313  door Lohran
 
Speedy schreef:Mooie wagen!
Ik zag in eerdere fotos dat je een afneembare trekhaak hebt. Kun je een foto maken van het opberg vak hier van?
Ding ligt bij mij eigenlijk os achterin als ik hem niet gebruik.
Het heeft even geduurd! Hopelijk heb je er wat aan. Dit is dus het vak wat tegen de achterbank aanzit.

Afbeelding
Afbeelding
 #12314  door epmans
 
ja daar hoort ie te liggen, maar het is nog niet helemaal compleet.

Ik heb m andersom liggen maar wat vooral nog onderscheidend is het rubber waarmee je m kunt klemmen.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #12315  door Lohran
 
epmans schreef:ja daar hoort ie te liggen, maar het is nog niet helemaal compleet.

Ik heb m andersom liggen maar wat vooral nog onderscheidend is het rubber waarmee je m kunt klemmen.
Ja we hebben dat toen nog bij jou geprobeerd, maar bij mij kon hij niet anders. Denk dat het ligt aan welke haak je erbij hebt. Die van jouw is weer een andere vorm zo te zien.
 #26011  door Lohran
 
Oud topic, maar wilde dit toch even delen. Na 4 jaar (tevreden overigens) op bescheiden 16" velgen (van E38) te hebben gereden zitten er nu 18" styling 37 onder (ook van E38). Nieuwe Vredesteins laten monteren, voor 235/40R18 en achter 265/35R18. Wel even wennen, maar het staat wel erg dik! Het zijn de gepolijste varianten, dat is wel iets te glimmend voor mij. Wie weet laat ik ze in de toekomst nog poedercoaten of spuiten. Voor nu in ieder geval blij mee!

Afbeelding
 #26013  door Theo
 
Dat zijn gewoon de vetste velgen voor een E34 zeg, die M-pars. Echt gaaf.
 #26014  door danny-ex-touringE34
 
Hoi Laurens. Mooie velgen. Vind ook wel dat de verhouding met de groene cass-kleur wat te licht is. Iets donkerder grijs misschien? Voordeel dat je, achter het stuur, ze niet ziet, ergert het ook niet zo :lol: :lol: . Groeten, Danny
 #26015  door Lohran
 
Theo schreef: 12 aug 2019, 20:20 Dat zijn gewoon de vetste velgen voor een E34 zeg, die M-pars. Echt gaaf.
Ik moet er nog wel aan wennen, had vanmiddag even een twijfelmomentje. Maar daarna vond ik ze toch weer vet. We gaan het merken, eerst maar eens een tijdje er mee rijden :mrgreen:

dannytouringE34 schreef: 12 aug 2019, 20:24 Hoi Laurens. Mooie velgen. Vind ook wel dat de verhouding met de groene cass-kleur wat te licht is. Iets donkerder grijs misschien? Voordeel dat je, achter het stuur, ze niet ziet, ergert het ook niet zo :lol: :lol: . Groeten, Danny
Haha dan had ik net zo goed de 16"ers er op kunnen laten :D Maar ik zou ze dan zo veel mogelijk op de OEM M5 velgen laten lijken, al heeft BMW nooit de kleur vrijgegeven volgens mij. Maar zal dus gewoon richting het grijs gaan dan. Maar goed, met wat rijden worden ze ook wel zwart door het remmen :mrgreen:
 #26018  door Lohran
 
P.K. schreef: 13 aug 2019, 00:01 Wat een bazenbak zo, goeiedag.
Op die foto's komt 'ie er wel erg lekker uit inderdaad :mrgreen: Helaas mist nog de strip onder de passagiersdeur. Maar heb alle 4 de strips nieuw en zijn ook al gespoten, maar zit nog wat roest op die deur die er nog af moet.