E34Forum.nl

Stel je even voor aan de andere E34 liefhebbers op dit forum.
 #19840  door Duuzend
 
Hallo,
Ik ben Rob, 28 jaar afkomstig van Belgie, heb me vandaag een andere daily gehaald ipv de E91. Het is een 520i op papier, maar zit een m50b25 blok in, de auto is voorzien van een leder interieur, airco, elektrische zetels en stoelverwarming, ook heeft deze een trekhaak. Ideaal als daily dus, omdat ik nog maar +- 10000km per jaar doe was het te gek voor met een diesel te blijven rijden.

De wagen moet eens goed gewassen worden en gepolierd, ook heeft de vorige eigenaar de chrome raamomlijsting geplastidipt en deze is nu los gekomen, dus dit moet ik eens verwijderen, voor de rest heeft hij een olielek aan de dichting van de krukas achterkant motor, ook slipt de koppeling maar de versnellingsbak moet er toch af voor de dichting, dus kunnen we ook ineens de koppeling aanpakken, voor de rest moet ik hem eens op de brug zetten en eens kijken wat er nog allemaal aan scheelt ;)

De wagen is vooraan verlaagd met bilsteins en eibach veren, hij beschikt ook over hoogteregeling achteraan.

Wil me hier graag aanmelden op het forum zodat ik wat kan opsteken en meelezen, ik ben ook in het bezit van een E21 318i (bmwe21.net)

Omdat foto's meer zeggen als woorden !

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
 #19843  door JerunK
 
Welkom op het forum Rob. Mooie vroege touring heb je daar.
 #19846  door ivo
 
Welkom hier!
 #19848  door Ruck
 
Welkom hier.
Leuk, weer een touring!
Veel lees en leer plezier
 #19852  door easy rider
 
Welkom Rob,

Veel plezier op het forum.

Heb je voorstel ronde even verplaatst naar Gemeenschap/voorstellen.
 #19872  door danny-ex-touringE34
 
Duuzend schreef:De kas zelf heeft ee 313000 en de motor 180000.
De kleur is diamantschwarz..
Grts rob
Weet je iets van de reden van de inbouw van een 2e motor? 313xxx lijkt me niet direct een reden de motor te wisselen. Groeten, Danny
 #19888  door Duuzend
 
Ja de vorige eigenaar vond het M20B20 blok niet krachtig genoeg voor een touring en daarom heeft hij er een 2.5 ingelepeld.