E34Forum.nl

Stel je even voor aan de andere E34 liefhebbers op dit forum.
 #20764  door epmans
 
Maar de et is denk ietsie lager dan 20? Het achteraan gezicht vind ik persoonlijk net niet mooi.
 #21880  door Duuzend
 
Nog is updaten over de daily,

heb de wagen volledig geroetext aan de onderkant en de wielkuipen en de dorpels ook de rubbers onderaan de deuren en spatborden allemaal vernieuwd, en de winterbanden liggen er onder klaar voor de winter dus.

Heb ook een andere alternator gestoken, want mn digitaal klokje en lichten flikkerden altijd een beetje bij stationair draaien. Roest aan rechterdeur is behandeld en opnieuw gespoten, heb een roestvrije linkse voordeur gescoord en deze gespoten, moet ik er nog wel inhangen.. Hemelbekleding heb ik volledig vernieuwd en opnieuw overtrokken.

Ook oranje knippers vanvoor geplaatst, veel beter vind ik. Voor de rest nog geen problemen gehad en hij doet wat hij moet doen dus is goed, volgende op de planning is de bestuurderszetel herstellen de linkse rugleuning staat wat scheef en krijg deze niet meer recht.

Ook heb ik van Lohran hier op het forum zwart lederen deurpanelen met achter zonnerollos in overgekocht, binnenkort monteren

Bij deze wat foto's !

Grts

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
 #21884  door ivo
 
Schitterende wagen, zeker met die smalle nieren oogt die gewoon goed!
 #21885  door Ruck
 
Die ziet er strak uit! Oranje pinkers geven veel meer detail aan de auto. Netjes!
 #21887  door Coach
 
Mooi; op die ene foto lijkt hij wel dezelfde kleur paars als die van mij. En oranje pinkers zijn mooi, maar ik zoek juist de witte voor mijn Purple Power. Dus als je ervan af wilt...
 #23181  door Duuzend
 
Vandaag de E34 en de E21 nog eens goed gewassen en wat foto's genomen, ondertussen heb ik ook een M tech 1 stuur aangekocht en opnieuw gespoten met verf die daarvoor bestemd is, vind het wel goed gelukt.

Ook heb ik de kofferklep aangepakt, hier zat een dikke roestplek op en heb ze geschuurd en opnieuw gespoten met spuitbussen op kleur.
Heb ook een uitlaatlijn van een 525i gestoken, blijkbaar zit er verschil op de katalysator van een 520 en een 525i, dus heb de middendemper weggelaten en deze laten passen met lasbochten en uitlaatpijp, kwa geluid is dit wel mooi maar eigenlijk nog zeer stil vanbinnen.

Verder nog een paar pics..

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding