E34Forum.nl

Stel je even voor aan de andere E34 liefhebbers op dit forum.
 #8563  door danny-ex-touringE34
 
Dat idee heb ik ook, Bart. Motor en het andere mechanische geven tot op heden geen krimp. Carrosserie wordt wel wat slechter, maar niet onoverkomelijk tot nu toe.
Ga weer voor een jaar APK. Heb wel om me heen gekeken naar: of een andere E34(touring), met minder kms of een E39, touring, danwel sedan, maar intussen wat moeten investeren en zet nu door met nog wat geld er tegenaan. Weet wat ik nu heb. Groeten, Danny
Laatst gewijzigd door danny-ex-touringE34 op 25 jun 2015, 19:49, 1 keer totaal gewijzigd.
 #8565  door epmans
 
Icebrain schreef:kom ik aan met een tellerstand van 119.488......... :mrgreen:
en je wilt je auto nog wel verkopen! shame on you!
 #8567  door Icebrain
 
epmans schreef:
Icebrain schreef:kom ik aan met een tellerstand van 119.488......... :mrgreen:
en je wilt je auto nog wel verkopen! shame on you!

Nope is definitief van de baan , er zijn wijze mensen waar ik naar luister dus er liggen wel wat ideeen klaar om te gaan doen
 #8572  door Bart Jansema
 
dannytouringE34 schreef:Dat idee heb ik ook, Bart. Motor en het andere mechanische geven tot op heden geen krimp. Carrosserie wordt wel wat slechter, maar niet onoverkomelijk tot nu toe.
Ga weer voor een jaar APK. Heb wel om me heen gekeken naar: of een andere E34(touring), met minder kms of een E39, touring, danwel sedan, maar intussen wat moeten investeren en zet nu door met nog wat geld er tegenaan. Weet wat ik nu heb. Groeten, Danny
Groot gelijk! Ik had mijn e34 ook niet weg gedaan als het een diesel was, hij beviel goed maar werd veel te duur had er jaren bij dat ik 60.000 km draaide dat is te gek op benzine
 #8649  door danny-ex-touringE34
 
En het is zo ver: een jaartje APK erbij. Eerst de nodige reparaties, maar daarna geen enkel adviespunt.
Dit is er aan gedaan, met hulp van m'n vriend:
dwarsbalk voor zag er zo uit
Afbeelding
Afbeelding
nieuwe balk
Afbeelding
en toen kam ik dit tegen:
Afbeelding
moest wel dicht, natuurlijk
Afbeelding

ook op de buitenbodem een plaatje gelast. En gaan we weer lekker rijden :D . Oja, aircopomp lek en dan met dit weer. Doet het nog wel, maar heb al een andere pomp. Volgende week die laten monteren bij de aircoboer. Groeten, Danny
 #8677  door Bart Jansema
 
Mooi allemaal weer opgelost!
 #12749  door epmans
 
In juli ben ik in mn tijdelijke V8 gaan rijden want er zat nog apk op tot 5 jan16. Inmiddels kreeg ik daar wat verbeteringen aan en rolde zodoende zo door de apk heen.
De paar dingetjes die ik wilde doen aan mn Francaise moeten allemaal nog gedaan worden. Ik heb m in juli gestald en tot de nok gevuld met parts van een 520. Vandaag heb ik m opgehaald, starten was weinig probleem en de ingezakte achterkant vloog met zn nivoregeling vlot weer omhoog. Onderdelen over gehesen en naar de keuring toe want die liep al op 5 jan af.
beetje gemopper over de spinnepoep en webben, maar er was niks aan te merken dus nieuwe keuring weer dus kan weer lekker schakelen ipv de automaat. Heerlijk.
ik zowk nog iemand die m wil schoon soppen, vrijwilligers? :mrgreen:
 #12751  door Lohran
 
epmans schreef: ik zowk nog iemand die m wil schoon soppen, vrijwilligers? :mrgreen:
Schuift dat? ;)

Mooi om te lezen! Ik hoor je wel weer voorbij blazen :mrgreen:
 #12856  door Liquid Li0n
 
leuk topic Epmans, hopelijk ontmoeten we elkaar snel eens in het echt :)