E34Forum.nl

Stel je even voor aan de andere E34 liefhebbers op dit forum.
 #25186  door epmans
 
Als het gaat om de grijze ix van wim uit sgravenmoer (komt af en toe hier op forum): die heeft geen vanos. Concludeer ik door naar de foto vh blok te kijken.

ix is gewoon iets aparts, net anders dan 2wiel aangedreven. Verder zie je er natuurlijk niets van. Sommige dingen zijn anders, zoals delen vh onderstel maar bijvoorbeeld ook de mat voor bestuurder. Het is gewoon een wat exclusiever iets. Ik vind het wel wat hoor. Of de auto van Wim wat is, kan ik niet zeggen want ik heb m nog nooit gezien.
 #25188  door dapper517
 
epmans schreef:Als het gaat om de grijze ix van wim uit sgravenmoer (komt af en toe hier op forum): die heeft geen vanos. Concludeer ik door naar de foto vh blok te kijken.

ix is gewoon iets aparts, net anders dan 2wiel aangedreven. Verder zie je er natuurlijk niets van. Sommige dingen zijn anders, zoals delen vh onderstel maar bijvoorbeeld ook de mat voor bestuurder. Het is gewoon een wat exclusiever iets. Ik vind het wel wat hoor. Of de auto van Wim wat is, kan ik niet zeggen want ik heb m nog nooit gezien.
ja het gaat om deze auto vindt het wel wat...
 #25189  door Marthijn
 
Als je eigenlijk een touring zoekt en bijzonder, er word nu ook 1 aangeboden door een forum lid 525iX touring.
Er staat ook nog een 530i te koop voor 3K met 380.000 km op de klok. Ook leuk.!
Maar die 525iX van Wim is ook een prima keuze natuurlijk, maar dat is geen touring.... ;)
Succes met kiezen.!
 #25195  door dapper517
 
Marthijn schreef:Als je eigenlijk een touring zoekt en bijzonder, er word nu ook 1 aangeboden door een forum lid 525iX touring.
Er staat ook nog een 530i te koop voor 3K met 380.000 km op de klok. Ook leuk.!
Maar die 525iX van Wim is ook een prima keuze natuurlijk, maar dat is geen touring.... ;)
Succes met kiezen.!
die bmw van dat forumlid heb ik gezien, een mooie bak, maar boven mij budget..

en die 530i is ook gaaf, maar hoge km stand en ik wil toch echt de 6 cilinder...
 #25205  door Marthijn
 
Deze staat ook al een tijd te koop, de prijs vind ikzelf niet gek.!
Moet hij wel goed en mooi zijn zoals de verkoper vermeld.

https://www.autoscout24.nl/aanbod/bmw-5 ... 50040a22e4" onclick="window.open(this.href);return false;