E34Forum.nl

Stel je even voor aan de andere E34 liefhebbers op dit forum.
 #24802  door dapper517
 
goeiedag allemaal,

ik ben nieuw op dit forum en een groot fan de de e34 en dan wel de touring.

helaas heb ik er nog geen een maar daar komt hopelijk binnenkort verandering in, ben op zoek naar een 525i touring maar tot op heden nog niks gevonden.

ik ga mij inlezen hier op het forum en hopelijk kan ik snel een projecttopic aanmaken!
 #24803  door ivo
 
Welkom hier op het forum!
Hopelijk vind je straks een exemplaar naar je wensen, voor vragen en info ben je hier aan het goede adres
 #24804  door Bo652
 
Welkom hier, en succes met je zoektocht :D
 #24806  door easy rider
 
Welkom,

Veel plezier op het forum.
 #24808  door Speedy
 
Welkom hier. En succes met zoeken.
 #24809  door Ruck
 
Welkom op het forum!

Hopelijk vind je snel een mooie touring!

Bieden op de mijne mag altijd :lol:
 #25183  door dapper517
 
goeiemiddag mannen,

ik heb een mooie e34 gezien, geen touring maar een sedan, een 525ix dus een vierwiel aangedreven bj 1992

nu de vraag hebben deze al vanos? en ten tweede aan beginnen een ix of niet? ik merk dat de meeste 525i automaten zijn en dat trekt mij echt niet

hoor graag van jullie!
 #25184  door Coach
 
Een Ix is natuurlijk - na de M5 - wel de top. Maar wat ik heb gelezen is het ook een complexe auto om aan te sleutelen (technisch gezien) net als de E30 Ix en zijn sommige onderdelen wat lastiger te vinden. Gewoon omdat er relatief weinig van zijn. Ongetwijfeld zijn er Ix bezitters die je daar meer over kunnen vertellen.
In ieder geval welkom en succes in je zoektocht naar een 525i Touring.
 #25185  door 6eamer
 
Hoi,
Hieronder het overzicht vanuit Wikipedia en het lijkt me dus idd logisch dat de types vanaf 1992 VANOS hebben want TU is Technical Upgrade=VANOS.
E34_525i.png
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.