E34Forum.nl

Stel je even voor aan de andere E34 liefhebbers op dit forum.
 #26162  door Smitty
 
Hallo iedereen

Ik ben nieuw hier, maar niet nieuw tot BMWs, of e34s.

Ik heb nu 2 weken terug een e34 518i Touring gekocht. Dit is nu al mijn 3rde e34, maar mijn eerste rijdende, en ik wil er graag nog meer. De auto is een Technoviolet model uit '96 met A/C en een handgeschakelde m43.

Afbeelding
Afbeelding

De auto rijdt lekker, maar ik zoek eigenlijk meer kracht. Ik ben al maanden op zoek naar een 525i Touring model met schakelbak, A/C, en een dakraam, maar helaas staat er niks te koop. Toch was ik fietsen zat dus heb ik deze voor een goede prijs gekocht.

Dit is zoals gezegd niet mijn eerste e34. Hiervoor heb ik nog 2 e34 525is gehad met m20s als onderdelen autos voor mijn e30, vaar van een nu nog op het pad bij mijn ouders staat, en de andere naar de sloop gebracht is:
Afbeelding

Ondertussen ben ik naar Nederland verhuisd, (lang verhaal) waarom ik dus mijn e30 weg heb gedaan:
Afbeelding

Nu ben ik nog op zoek naar de perfecte e34 Touring, als iemand nog wat weet van een 525i Touring te koop in Nederland (of een 520i) met een dakraam stuur mij maar een berichtje op.

Groetjes en bedankt
Quinn
 #26163  door epmans
 
hoi quinn,

leuk kleurtje en welkom op het forum.

die sterkere zou ik voor je kunnen hebben maar dan moet je hem zelf naar manueel ombouwen. Ik heb een 525ia Touring, zelfde kleur, met panoramadak en nog veel meer luxe opties.
 #26164  door 6eamer
 
Smitty schreef: 23 sep 2019, 15:52
Nu ben ik nog op zoek naar de perfecte e34 Touring, als iemand nog wat weet van een 525i Touring te koop in Nederland (of een 520i) met een dakraam
Hmmm, dakraam zei je...bedoel je zoiets:
dakraam.jpeg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #26174  door Smitty
 
6eamer schreef: 24 sep 2019, 09:22
Smitty schreef: 23 sep 2019, 15:52
Nu ben ik nog op zoek naar de perfecte e34 Touring, als iemand nog wat weet van een 525i Touring te koop in Nederland (of een 520i) met een dakraam
Hmmm, dakraam zei je...bedoel je zoiets:

dakraam.jpeg
ik zoek liever eentje met een dakraam die uit de fabriek geleverd is maar dat is ook misschien een optie ja, zal alleen niet helemaal waterdicht zijn denk ik... :mrgreen: