E34Forum.nl

Stel je even voor aan de andere E34 liefhebbers op dit forum.
 #26231  door M&J
 
Hallo iedereen,

Mijn naam is Maxime en mijn passie is BMW, vooral die met veel pk's :D
Ik was al lid van een e34 pagina in het verleden maar ik denk dat deze niet meer bestaande is.

Het virus is overgewaaid uit de familie en sinds ik mijn rijbewijs heb, alleen maar bayerische schoonheid onder mijn kont gehad.
Altijd al fan geweest van de lijnen van de e34 en daarom een tijdje terug een e34 540ia aangeschaft, deze zal ik binnenkort voorstellen met foto's.

De bedoeling was om hier mijn daily van te maken, maar de belgische wetgeving heeft roet in het eten gegooid met de LEZ zones etc.
Naast de e34 heb ik ook nog een e39 540ia touring, e36 325ia coupe en e36 325i manueel turbo.
Begin dit jaar heb ik ook mijn e30 m3 verkocht en hier komt waarschijnlijk op termijn ook terug een M of Alpina voor in de plaats, maar dat is toekomsmuziek.
Eerst mijn huidige parking op en top in orde zetten.

Ik hoop hier veel bij te leren en zelf ook een bijdrage te mogen zijn.

Greetz
///M
 #26232  door danny-ex-touringE34
 
Hallo Maxime. Welkom hier.
Indrukwekkend bezit van Beierische schoonheden ! Wacht graag op die mooie fotootjes.
Zijn de emissie eisen zo streng dat je 540i er niet aan kan voldoen? Met welke van je auto's kun je die zones wel in? Veel (lees)plezier hier op het forum.
Groeten, Danny
 #26233  door Maanman1969
 
Goedenavond Maxime,
Welkom hier op het forum. We zien inderdaad graag fotootjes .
In de tussentijd veel plezier.

Groeten,

Peter
 #26241  door Speedy
 
Welkom!

Het oude forum is na wat stilte over gegaan in dit forum.
 #26245  door M&J
 
dannytouringE34 schreef: 09 okt 2019, 18:07 Hallo Maxime. Welkom hier.
Indrukwekkend bezit van Beierische schoonheden ! Wacht graag op die mooie fotootjes.
Zijn de emissie eisen zo streng dat je 540i er niet aan kan voldoen? Met welke van je auto's kun je die zones wel in? Veel (lees)plezier hier op het forum.
Groeten, Danny
@dannytouringE34
De lage emissiezone's zijn niet toegestaan voor auto's met euronorm minder dan 2 dacht ik. Enkel als je een dagpas koopt van 30 euro per dag en je mag er maximaal 8 per jaar binnen dacht ik.
Daarom dat ik de e39 heb gekocht, hiermee mag ik nog binnen tot 2025.
 #26253  door danny-ex-touringE34
 
Hoi. Vond die LEZ wel interessant en kwam de site " lez.antwerpen.be " tegen en heb mijn autogegevens ingevuld op: slimnaarantwerpen.be .
Ik mag met mijn 1992-er 525i op LpiG3, Antwerpen wel in, maar t/m 31-12-2019. Om 23.59.59 vervalt mijn toegang, haha. Na 1.1.2020 voldoet mijn auto niet meer aan de euronorm 2.
Zo vaak kom ik wel niet in Antwerpen, c.q. België, maar soms is een stedentrip naar die prachtige steden als Antwerpen, Gent, Brussel of Luik leuk om te doen.
Weet jij ook welke strengere regels er voor Gent en Luik gaan gelden, of zijn er nog meer steden, waar milieu eisen gaan gelden?
Groeten, Danny
 #26266  door Ruck
 
Welkom op het forum!

Dat is geen misselijk lijstje van auto's die je bezig :D
 #26308  door M&J
 
dannytouringE34 schreef: 14 okt 2019, 10:06 Hoi. Vond die LEZ wel interessant en kwam de site " lez.antwerpen.be " tegen en heb mijn autogegevens ingevuld op: slimnaarantwerpen.be .
Ik mag met mijn 1992-er 525i op LpiG3, Antwerpen wel in, maar t/m 31-12-2019. Om 23.59.59 vervalt mijn toegang, haha. Na 1.1.2020 voldoet mijn auto niet meer aan de euronorm 2.
Zo vaak kom ik wel niet in Antwerpen, c.q. België, maar soms is een stedentrip naar die prachtige steden als Antwerpen, Gent, Brussel of Luik leuk om te doen.
Weet jij ook welke strengere regels er voor Gent en Luik gaan gelden, of zijn er nog meer steden, waar milieu eisen gaan gelden?
Groeten, Danny
Ik denk dat dit wel dezelfde regels zullen zijn, enkel zal het afwachten zijn tot welk jaar je daar binnen mag.