E34Forum.nl

Stel je even voor aan de andere E34 liefhebbers op dit forum.
 #26778  door hiddeslo388
 
Hallo iedereen,

Van kinds af aan ben ik al een autofanaat. Als 7 jarig jochie zat ik voor het eerst de BMW van mijn tante, een E28 en later een E34. Beide auto's koesterde mijn liefde, maar de E34 was veruit mijn favoriet. Een doorn in het oog van mijn vader, aangezien hij zijn liefde koesterde voor Mercedes. Destijds! Mijn liefde voor de BMW E34 is nooit weggegaan. Je zou kunnen zeggen "helaas", maar ik inmiddels heb ik er vrede mee, in tegenstelling tot anderen! Nu ben ik op een leeftijd aangekomen dat ik zo'n mooie BMW E34 kan kopen, onderhouden en dagelijks in kan rijden. Voor dagelijkse gebruik rij ik dan tegenwoordig ook in een 525i Sorrento blauw uit 1995. Het is echt een plaatje en het heeft nog maar 180K op de teller. Echter mijn voorliefde voor deze auto gaat ver en kijk ik nog altijd dagelijkse naar wat er online komt. Waarom ? Omdat ik misschien nog een hele mooie 530i / 540i (V8) wil met weinig kilometers op de teller, OF eentje mee ik een project kan beginnen. Ik ben geen techneut, echter probeer ik het wel te leren. Wellicht kan ik een keertje met iemand mee klussen / mee kijken ? Verder vind ik de E34 op z'n mooist in originele staat met mooie spaakvelgen en lederen stoelen. :-) Wellicht dat ik in de toekomst ook nog wel een E32 aanschaf, als ik een mooie tegen kom. Waarom, omdat die best wel op de E34 lijkt en hem stiekem toch ook wel heel mooi vindt.

Ik ben hier om ideeën / tips uit te wisselen en voor aankopen van onderdelen. :-) De mannen die deze site in de lucht houden, dank!

Met vriendelijke groet,

Hidde
 #26788  door Coach
 
Welkom; mooi verhaal hoe je voorliefde voor de E34 ontstaan is. Zo hebben we allemaal denk ik wel een bijzonder verhaal, want de E34 is toch wel een bijzondere auto.
 #26791  door epmans
 
leuk dat je dr ook bij bent gekomen.
 #26820  door Ruck
 
Welkom op het forum!
Leuk verhaal :) Zo zie je maar dat het vaak met vroeger te maken heeft. Een ervaring of herinnering.
Veel leer en leesplezier!
 #27774  door hiddeslo388
 
Was nog altijd vergeten de foto te uploaden. Recent heeft hij ook weer een nieuwe APK en mogen we weer een jaar over de autowegen heen schampen. Waarschijnlijk verblijf ik van januari tot en met maart in het buitenland en dan gaan we zeker weten met de Biemer, dus dat wordt nu al een heerlijke rit om vooruit naar te kijken. Ik zou het nog wel leuk vinden om motorisch nog wat upgrades uit te voeren, waardoor de auto wat meer vermogen heeft. Mocht je tips hebben dan hoor ik die natuurlijk graag. Nieuwe vanos en uitlaatje staan al op de lijst. Oja en als er iemand een tip heeft hoe ik die D-sticker kan verwijderen.. Ik zat zelf te denken d.m.v. een polijstbeurtje.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #27776  door johan525
 
Welkom Hidde!

Sorentblau staat een e34 goed!

Ik heb zelf ook een E32/E34 setje als hobby autos....eigenlijk 1 auto teveel ....maar op de een of andere manier kan ik er maar geen afscheid van nemen :D

Die "D" sticker zou ik verwarmen met de fohn en dan eraf pulken met je nagels. De lijmresten kun je daarna verwijderen met isopropanol. Denk wel dat je wat verkleuring op het plastic zal houden. Die heb ik ook op mijn e34 waar de NL sticker ooit zat.
 #27782  door danny-ex-touringE34
 
Hoi Hidde. Ziet er goed uit en mooie kleur.
"" uitlaatje staat al op de lijst "", zoek je een complete(vanaf de kat) of gedeeltelijk? Ik heb nog een middendemper (B25) liggen eventueel , merk 'walker' meen ik.
Ik heb ook nog 4 17 inch lm velgen liggen van de winterset, het stylingtype weet ik even niet(kan fotootje sturen). Misschien heb je daar interesse in. Groeten, Danny
 #27851  door Speedy
 
Welkom op dit forum Hidde :D