E34Forum.nl

Stel je even voor aan de andere E34 liefhebbers op dit forum.
 #27212  door Martijn M5T
 
Beste allen,

Mijn naam is Martijn en E34 enthousiastelling. Ik heb een E34 M5 in touring uitvoering voor 13 jaar in bezit. Laatst een van de vorige eigenaren ontmoet. Dat was erg leuk. Ik heb er tot op heden ontzettend veel plezier van gehad.

Wel een probleempje dat mijn linker achterraam niet opengaat. Misschien heeft iemand een tip.

Groeten,

Martijn
 #27214  door dannyro
 
Welkom hier Martijn, direct goed binnengevlogen met de M5 :D
 #27217  door xatox
 
Hoi Martijn welkom op het forum!
 #27218  door danny-ex-touringE34
 
Hallo Martijn. Welkom hier en dan ook nog wel met een M5. Lekker 'beestje' lijkt me Heb zelf geen problemen met de ruitbediening/motorjes oid gehad, maar het lijkt me dat dan het motortje geen stroom krijg. De andere kant doet het goed? Groeten, Danny
 #27221  door Martijn M5T
 
Ha Danny,

Dank. Ja, rechts gaat prima maar links zowel met de bediening vanaf voor of linkerachterdeur wil hij niet. Maar s het deurpaneel loshalen.
 #27224  door Maanman1969
 
Welkom Martijn, hier op het forum, en veel plezier

Fotootjes worden zeker wel gewaardeerd.

Groeten,

Peter
 #27263  door Martijn M5T
 
Beste Peter,

Dank. Ik probeer fotos via Flickr te plaatsen maar ik ben er helaas niet handig in.
 #27270  door Ruck
 
Welkom hier op het forum!

M5 touring, mijn droom auto :o je ziet ze bijna nergens..
Het lijkt op het motortje als ik het zo lees, bromt het nog of helemaal niets meer?.

Waar kom je vandaan wellicht wil iemand van dichtbij wel helpen (andere halve meter natuurlijk :lol: )

Succes, veel lees en leer plezier :D
 #27272  door Martijn M5T
 
Hoi,

Dank. Ik heb net een nieuwe 18 inch Parallel velg gekocht bij BMW. Het stof zit er nog op van al die jaren op t schap.
Zou top zijn als iemand s zou willen meekijken met het raam. Ik woon in Soest.

Groeten!
 #27275  door xatox
 
Die velg ben je bij Frits gaan halen he :D