E34Forum.nl

Stel je even voor aan de andere E34 liefhebbers op dit forum.
 #28198  door BMWolf
 
Ook ik stel me even voor: mijn naam is R. Wolf en mijn leeftijd is zwaar geheim :mrgreen: .

Op dit moment ben ik nog niet in het bezit van een BMW E34, maar ik ben zoekende naar het juiste exemplaar :geek: :ugeek: :o :shock:.

Mijn interesse is breed, maar de E30 B63.5S en de M3 hebben toch wel de voorkeur, wat ik dan hier doe op het E34 forum, straks de nodige E34 info verzamelen, maar daar later meer over.

Tijdens mijn opleiding [1984] werd ik besmet met het BMW virus door een vriend [ik blijf hem eeuwig dankbaar] uit mijn klas, zijn oom deed mee aan 2002 races.
Dat waren toch wel stoere wagens, dus door hem aangestoken elke maand bij de BMW dealer in dat dorp folders ophalen.
Mijn eerste folder was een folder van een BMW E30, hoe kan het ook anders, nog niet eens het M3 type, want die was nog in de ontwikkelingsfase.
Totaal heb ik 3 E30's gehad, een witte 323i uit 1983 met werkende ABS, en 2 M3's beide van '87 en ook nog eens Diamant Zwart.

Met vriendelijke groet,

R. Wolf
 #28199  door johan525
 
Welkom! Voor e34 informatie ben je hiet op het juiste adres.

Had je die e30 M3s maar gehouden...was je nu rijk geweest :mrgreen: Niet normaal hoe die in prijs zijn gestegen...

Heb je qua e34 al wat op het oog? Ben je op zoek naar een specifieke motorisatie?

Gr. Johan