E34Forum.nl

Stel je even voor aan de andere E34 liefhebbers op dit forum.
 #433  door ArRi3
 
Welkom Marco,

Noord Limburg, dat moet vlak bij mij zijn.. ik zit midden/noord-Limburg ;-)


Mooie wagens heb je. Nice!


Veel plezier op het Forum.

Arjan
 #460  door Bart Jansema
 
Welkom Marco!
 #496  door MV525i
 
ArRi3 schreef:Welkom Marco,

Noord Limburg, dat moet vlak bij mij zijn.. ik zit midden/noord-Limburg ;-)


Mooie wagens heb je. Nice!


Veel plezier op het Forum.

Arjan
Dank voor het compliment. Ook ik heb echter een shortlist van klussen, 20 jaar trouwe dienst laat z'n sporen na (o.a. verdamper airco op 7 plaatsen lek, roest achter linker wielkuip, verlichting middenconsole en meer van dat soort zaken).

Ik weet niet of je je het nog kan herinneren maar we hebben op e34.nl ooit via pm eens afgesproken om een mini meeting te houden. Ik woon in de buurt van die oude vliegtuigfabriek, ring any bells?

Groet, Marco
Laatst gewijzigd door MV525i op 30 jul 2014, 01:04, 1 keer totaal gewijzigd.
 #497  door MV525i
 
Jgpeggeman schreef:Echt mooie kleur!
Hey Gernant,
Jazeker. Maar als je mij diep in het hart kijkt wel een beetje een "haar"kleur.
Mijn liefje heeft een cosmos zwarte, mijn favoriete kleur, en ik zit opgescheept met haar kleur (maar dan wel met de straight 6 en de begeerlijke opties). Yeah, life's a bitch.

Ik heb je mini epistel op e34.nl van voor naar achter en terug gelezen. Heb ik van genoten. Dank en doe nog eens zo'n story.
 #25915  door epmans
 
En sinds eind april rijd ik met dee auto. Inmiddels een lijstje met werk gedaan. Die zal ik nog wel vermelden.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #25917  door Jgpeggeman
 
MV525i schreef: 30 jul 2014, 00:08
Ik heb je mini epistel op e34.nl van voor naar achter en terug gelezen. Heb ik van genoten. Dank en doe nog eens zo'n story.
Was ook heel leuk om te doen... Echter zal het voorlopig even niet meer gebeuren.. Gaat zo enorm veel tijd en geld in zitten.

Op dit moment ben ik een beetje aan het hobbyen met 50cc tweewielers (waar ik toch ook maar een topic voor heb gemaakt onder stam cafe)
 #25941  door epmans
 
zo dan, maar weer even op vakantie geweest.

nooit eerder gedaan, maar omdat ik nogal onderdelen van E34 bij elkaar gespaard had, wilde ik wel eens met mn oem opties op vakantie. dus een flinke skibox gemonteerd op aero dragers (via Lohran aan gekomen). De Aero-dragers zijn specifiek en passen alleen op de touring die van zogenaamde Langsschienen is voorzien.
thumbnail_IMG_2609.jpg
thumbnail_IMG_2614.jpg
thumbnail_IMG_2623.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #25984  door Ruck
 
dikke touring 8-) 8-)
Nu dat koffer nog even in dezelfde kleur spuiten als de auto en het plaatje is af :lol:
Handig zn touring op vakantie, de achterbak vol en nog zee van ruimte om te zitten met 4 man