E34Forum.nl

Stel je even voor aan de andere E34 liefhebbers op dit forum.
 #10910  door hansnsvas530i
 
Hallo, ik zal mij even voorstellen, mijn naam is Hans Navas Snellen en ben ook een e34 liefhebber , ik ben oorsprongkenlijk uit Breda(automonteur) maar ben in 1991 naar Spanje vertrokken en nu woon ik al weer 14 jaar in Madrid.
Ik ben 53 jaar en getrouwd en zoon van 13.
Werk in een ingeneers en zwaar transport bedijf als hoof uitvoerder en personeels chef in Madrid.
Mijn eerste e34 was een macau blau 1989 M5 die ik in 2004 heb gekocht en met veel plezier mee heb gereden totdat hij in 2008 gestolen werd voor mijn duer, naar 3 weken lijden vonden ze de auto terug met de nodige vernielingen en schade zoals deur slot gesloopt en contact slot eruit.
Ik heb de auto gerepareerd en harstikke blij weer aan het genieten.
Half 2009 vond het de tijd om de auto compleet uit te kleden en opnieuw laten spuiten, airco om te bouwen naar modern gas, nieuwe banden, remmen,met schijfen en een complete nieuwe uitlaat.
prachtig resultaat en piek fijne auto,, totdat 13 december namidag weer de auto werd gestolen en un echt nooit meer werd terug gevonden.
Heb toen een Porsche 928 gekocht en in 2010 werd mij een 1993 e34 530i v8 van de eerste eigenaar met 80.000km echte km aangeboden en kocht hem dus .
Deze bmw heeft in zijn historie register de motor in garantie vervangen BMW van nicasil naar alyusil met 16000 km.
dit is een prachtige diamond Zwarte auto met clima, en vol lederen interieur.
Zoas jullie mischien wel weten in Spanje Word nog steeds veel op geluid geparkeerd en dat was bij de bmw ook gebuerd en vond ook dat wat steen slag op het front en motorkap niet mooi was en besloot hem allen de voorkant te laten spuiten, breg de auto naar de spuiter en wat is mijn grotte verbazing de dag erop!!!!beld de spuiter op om te zeggen dat ze ingebroken hebben en de auto was gestolen, niet te geloven 3x een e34 van mij gejat,,, er zijn er nog veel meer in Madrid mar moet de mijne zijn,,,
2 weken later vind de politie de auto terug met de koffer deksel en deuren beschadigd en krassen rond om, en buiten de normale inbraak schade de starmotor kapot.
Gelukkig heeft de spuiter een goede verzekering en Word de auto gelemaal opgeknapt en geen tipe aanduiding meer op de achter klep.
Doe zelf de auto helemaal uit kleden zodat er niet word afgeplakt .
ik had nog de M 5 drie delige magnesuim turbine velgen liggen en met nieuwe banden erop de auto compleet, alarm gerepareerd en een niet start systeem ingebouwd.
Un 50.000 km verder en prachtige en machtig goede auto, het is geen M5 mar ben ook iets minder bang dat ze hem weer steelen.
Daarnaast nog een Rover Sterlig bij gekocht van 1987 en 60,000 km en een Jaguar XJS v 12 van 1988 met nu 98000km.
Sleutelen kan ik genoeg dus heb 6 maanden geleden de 928 verkocht en afgelopen maand de Rover.
Somigen denken waarom ik de 928 heb verkocht mar dat is dus makenlijk te beantwoorden, geen plek en ontzettend goed bod en de Rover omdat er iemand was die nog gekker is dan mij en hem wou hebben.
ik heb besloten om de Jaguar en de BMW te behouden.dat is zo een beetje mijn verhaal, groeten en veel plezier van de E 34.
Hans navas Snellen.
 #10911  door Icebrain
 
Welkom hier en foto's mag je altijd plaatsen.....
 #10913  door Dimitri
 
Welkom hier! Mooi verhaal.

Ik mag toch hopen dat je verder geboren bent voor het geluk, na drie keer je auto gestolen te hebben.

Foto's uploaden kan via verschillende websites, bijvoorbeeld http://www.photobucket.com" onclick="window.open(this.href);return false;. Daar kun je zelf een album maken.
 #10914  door hansnsvas530i
 
sorry mar ik zie niet de mogenlijk heid om foto aan mijn profiel te doen of een foto te plaatsen, ik heb een acount in fotobucket gemmakt en heb ook een drop box , mar zie de mogenlijk om foto toe te voegen niet.helaas. ;)
als iemend mij hiermme kan helpen morgen, ( zit nu in Canada en heb 8 uur minder)
alvast bedankt.
 #10916  door Theo
 
Foto's rechtstreeks via het forum plaatsen kan alleen als je betalend lid bent. Voor 2 tientjes per jaar kun je dan foto's plaatsen, prive berichten versturen en ontvangen, je ouwe rotzooi verkopen (zonder dokken niet handelen) en last but zeker not least: je steunt de forumbaas die de zaak draaiend houdt.

Ik vind het geen geld voor zoveel moois, omgerekend maar één euro vijfenzestig per maand.
 #10918  door easy rider
 
Welkom Hans,

Veel plezier op het forum.

Lees even deze mededeling voor meer informatie en het uploaden van plaatjes op onze server.

Je kan ook als je een bericht aan het maken bent op de "Img knop" klikken en dan de Url van het plaatje tussen [img]en[/img] plaatsen
 #10919  door ivo
 
Welkom hier!
 #10928  door epmans
 
Tjee wat een E34 verhaal, maar veel plezier hier op het forum.