Aller eerste de cabrio in kwestie:
Het is een 325i uit 1990 van de eerste eigenaar met bijna 159000km op de teller.
Hij is geleverd in Duitsland en is al ingevoerd in Nederland
Hij is zo goed als roestvrij, op een paar plekkies na maar was de prijs ook naar en zit een redelijk goede kap op.
En nog ff de fabrieksopties:
Deze Cabrio gaat een erg grote transformatie ondergaan, want ga er een S38B36 inleggen en de body word van M3.
Wel allemaal met origineel plaatwerk dus geen polyester wat eraan te pas komt.
Vind dit lelijk, nep (oke zal nooit een echte worden) en gaat scheuren met de tijd.
**Is een aangepaste knippen/plakken, cabrio is al 3 jaar in bezit**
Het is een 325i uit 1990 van de eerste eigenaar met bijna 159000km op de teller.
Hij is geleverd in Duitsland en is al ingevoerd in Nederland
Hij is zo goed als roestvrij, op een paar plekkies na maar was de prijs ook naar en zit een redelijk goede kap op.
En nog ff de fabrieksopties:
Deze Cabrio gaat een erg grote transformatie ondergaan, want ga er een S38B36 inleggen en de body word van M3.
Wel allemaal met origineel plaatwerk dus geen polyester wat eraan te pas komt.
Vind dit lelijk, nep (oke zal nooit een echte worden) en gaat scheuren met de tijd.
**Is een aangepaste knippen/plakken, cabrio is al 3 jaar in bezit**
Laatst gewijzigd door Wessie op 22 okt 2015, 21:32, 1 keer totaal gewijzigd.