E34Forum.nl

Wil je een E34 meeting organiseren of weet je een ander leuk BMW evenement, plaats de info hier.
 #715  door easy rider
 
En er is duidelijkheid.

De meeting wordt georganiseerd door Ton, eigenaar van een E30 "ludolfs" garage in Hellevoetsluis en de opbrengst zal gaan naar Kika. Deelname kost 10 Euro per auto.

Datum: Zondag 10 Augustus.

Naam Meeting: 1st BaurIX BMW E30 toerrit.

Adres en tijd: Molshoek 2 3224AH Hellevoetsluis, aanvang 11:00 uur.

De toerrit volgt de volgende route:

Vertrek vanaf Hellevoetsluis naar de brouwersdam. Vervolgens gaan we naar hotel van Marion te Oostvoorne. Dan naar het autostrand op de Maasvlakte. Als er tijd over is volgen we een route langs de Brielse maas weer terug naar Hellevoetsluis alwaar we eindigen aan de Haringvliet dam bij Beachclub Boelies voor een BBQ. dat zal zo tegen een uur of 17:00 zijn (wel ff een eigen stoeltje meenemen). Natuurlijk wordt er bij voornoemde locaties een pauze ingelast zodat we wat kunnen eten en drinken en natuurlijk de auto's kunnen bewonderen.

Het aantal E30 rijders zal zo rond de 50 uitkomen volgens Ton maar er rijden ook nog wat andere BMW's mee.

Het leek mij een aardig idee om als E34Forum leden mee te doen met deze toerrit, zeker omdat het al heel lang geleden is dat we elkaar gezien hebben. Door aan te sluiten met deze toerrit rijden we niet alleen voor een goed doel maar kunnen we ook de start van dit nieuwe forum vieren.

Ik weet dat het kort dag is maar de volgende E34 meeting zal waarschijnlijk ergens in het najaar (einde zomer) plaats vinden dus deze meeting leek mij een leuke gelegenheid om bij aan te sluiten.

Ton wil nog wel graag weten hoeveel E34 rijders en aanhang er mee komen i.v.m. het inslaan van versnaperingen die mee reizen tijdens de toerrit en de BBQ natuurlijk dus laat het mij even weten via PB of mail.
 #740  door epmans
 
Ik ben verhinderd!
 #764  door Graad
 
Als ik de weer berichten kijk,dan komt mijn alpina ook niet buiten helaas,en moet om 17.00 weer in Helmond zijn,dan komt mijn ex mijn kids brengen voor 2 weken..
 #1193  door Maik
 
Zijn er foto's gemaakt van de tocht?
Ik ben benieuwd!