E34Forum.nl

 #11848  door Machiel
 
Officieel is de kleurcode voor mijn interieur 0407. Volgens een Engelstalige brochure zou dat Silbergrau moeten zijn, maar dan van stof. Ik heb echter lederen bekleding. Het lijkt er dus sterk op dat de bekleding een keer vervangen is. Kunnen jullie experts dat meteen op onderstaande foto's zien? En wat is de officiele kleur van mijn leer volgens jullie?

Afbeelding

Afbeelding
 #11849  door epmans
 
lijkt wel op silbergrau hoor. plaats ook eens foto van dash genomen vanaf middenpositie achterbank (dus lekker veel zichtbaar).

die zwarte inlay op de deuren vind ik wel apart, daar vermoed ik dus wel een upgrade achteraf.

edit: inderdaad is 0407 van stof dus hoort dit er al niet origineel in. Op foto denk ik grijs, maar kan zomaar creme zijn).
Maar vind jij de zittingen meer van een creme/ lichtbruin kleur? Dan heet dat pergament. Dan is het wel een kleurenzooi geworden in je wagen.
 #11853  door ivo
 
Foto van afstand zou het beter doen zoals Eppie al zegt. Het lijkt mij Silbergrau leder, geen silbergrau hell
 #11868  door Icebrain
 
Deurpanelen komen idd niet overeen met de lederen zetels lijkt mij dat je deurpanelen idd Silbergrau zijn en je interieur van stof is vervangen door leder
Had namelijk in mijn ex-E34 hetzelfde silbergrau stoffen interieur erin zitten
 #12017  door Machiel
 
Bedankt voor jullie reacties. Ik heb inmiddels een ander interieur gekocht. Ik ben al begonnen met het inbouwen; de achterbank en de panelen achter zitten er al in. Het komt uit een Amerikaanse wagen en de officiële kleur is Silver Grey light. Ik zal mijn logboek even updaten en daar wat foto's plaatsen.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #12022  door Icebrain
 
Machiel schreef:Bedankt voor jullie reacties. Ik heb inmiddels een ander interieur gekocht. Ik ben al begonnen met het inbouwen; de achterbank en de panelen achter zitten er al in. Het komt uit een Amerikaanse wagen en de officiële kleur is Silver Grey light. Ik zal mijn logboek even updaten en daar wat foto's plaatsen.

Klopt ik heb van diezelfde auto de Sidemarkers